Головна » Фізика |
Мета: Навчальна: повторити з учнями зміст законів геометричної оптики; показати вміння застосовувати одержані знання на практиці, а також застосування законів геометричної оптики у різних галузях науки, техніки та навколишнього світу; удосканалювати вміння створювати та репрезентувати результати самостійної пошукової роботи засобами програми «Intel@Навчання для майбутнього», відпрацювати навички проведення фізичних експериментів та вміння їх пояснювати; формувати уміння порівнювати, аналізувати явища природи; Розвивальна: розвивати в учнів експериментальні уміння і дослідницькі навички; уміння описувати і систематизувати результати спостережень; планувати і проводити невеликі експериментальні дослідження; активізувати самостійність мислення учнів; формувати навички групової роботи, почуття взаємної відповідальності, уміння відстоюватисвої погляди; Виховна: виховувати зацікавленість до предмета та необхідність використання набутих знань у своєму житті; почуття відповідальності, працелюбності, самостійність та уважність. Обладнання: прилади для демонстрації дослідів з геометричної оптики; дидактичний матеріал: мультимедійна дошка; мультимедійна презентація, публікація. Тип уроку: застосування знань, умінь, навичок. Хід уроку І. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів (2хв). Ключове питання. Закони геометричної оптики у нашому житті Тематичні питання: 1. Геометрична оптика і техніка; 2. Еволюція волоконної оптики; 3. Від Платона до наших днів; 4. Оптичні ілюзії. ІІ. Актуалізація опорних знань(7хв). Робота учнів з тестовими завданнями (виконання учнями тестів; взаємоперевірка; аналіз результатів). ІІІ. Захист учнівського проекту «Закони геометричної оптики у нашому житті» (30хв). 1. Мультимедійна презентація: «Геометрична оптика і техніка. Еволюція волоконної оптики»: а) захист презентації (7хв); б) оцінювання презентації (2хв). 2.Учнівська публікація: «Від Платона до наших днів»: а) огляд та репрезентація публікації (5хв); б) оцінювання публікації (2хв). 3. Реклама веб-сайту:«Оптичні ілюзії» а) демонстрація дослідів «Поясни побачене» (7хв); б) реклама веб-сайту «Оптичні ілюзії» (5 хв); в) оцінювання (2хв). ІV. Підсумок уроку (5хв). 1. Оцінювання роботи учнів. 2.Заключне слово вчителя про зв'язок вивченої теми з матеріалом наступних уроків. V. Домашнє завдання (1хв) Повторити п. , скласти кросворд з ключовим словом «світловод».
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |