Головна » Фізика |
Мета. Продовжити формування уявлень при випромінювання і поглинання світла атомом. Формувати поняття спектра, ознайомити учнів з його утворенням; продовжити формування в учнів уявлення про співвідношення теорії і експерименту в розвитку фізичних теорій. Тип уроку: комбінований Наочність і обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, ППЗ «Фізика-11», підручники, таблиці спектральних ліній, спектроскоп Структура уроку І. Перевірка домашнього завдання, актуалізація опорних знань – 5 хв. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети, і завдань уроку – 2 хв. ІІІ. Вивчення нового матеріалу -20 хв. ІV. Закріплення вивченого матеріалу – 13 хв. V. Підсумки уроку, домашнє завдання – 5 хв.
Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання, актуалізація опорних знань (фронтальне опитування) У чому зміст постулатів Бора?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети, і завдань уроку
ІІІ. Вивчення нового матеріалу Фронтальна бесіда з використанням ППЗ «Фізика-11» (додаток №1) за таким планом: 1. Оптичні спектри (демонстрація оптичних спектрів). 2. Спектральний аналіз та його застосування. 3. Спектральні прилади (демонстрація будови спектроскопа).
ІV. Закріплення вивченого матеріалу (Робота в парах з підручником та роздавальним матеріалом, додаток №2)
V. Підсумки уроку, домашнє завдання Фронтальна бесіда з використанням ППЗ «Фізика-11» (додаток №3) Оцінювання роботи класу, окремих учнів Домашнє завдання: вивчити § 79, підготуватися до виконання лабораторної роботи №7 «Спостереження суцільного та лінійчастого спектрів».
Урок №4, додаток №1 Урок №4, додаток №2 1. На рис.А зображено спектри поглинання атомів натрію, гідрогену та гелію. Визначте, з яких компонентів складається газова суміш, спектр якої подано на рис. Б. 2. На рис. А зображено спектри випромінювання атомів аргону, криптону, неону, натрію, гелію та водню. Визначте, які з перерахованих хімічних елементів є на Сонці, спектр якого зображено на рис. Б. Урок №4, додаток №3
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |