Головна » Молодші класи » Виховні заходи |
Мета:розширити і поглибити поняття дружби; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного. Обладнання:мультимедійна презентація,мікрофон,сцена прибрана для інсценізації казки. Хід заняття: Ведуча: Зичимо гарного доброго дня! Раді вітати гостей в нашім залі! І побажати вам хоче добра, Хай оминають вас біди й печалі!
Учні виконують пісню «Ми всі бажаєм вам добра»
Ведуча: За горами,за лісами Є країна неземна… Тут випробувань багато, Ця країна чарівна. Хто пройде усі дороги, Хто знайде усі стежки, Той найбільший скарб людини З нами може відзнайти. Як назвемо ми країну? Відгадайте,дітки,враз Хто загадку відгадає, Зразу ж руку піднімає! Загадка Вона всім нам дорога, Вона жити помага. Коли вона у тебе є, Життя радісним стає. Разом можна все зробити, Тож без неї не прожити. (Дружба) -Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною Дружби.
Інтерактивна вправа « Мікрофон» - Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?
Відповіді дітей. Дружба – це коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво. Ведуча: Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба. У кого з вас є справжній друг? Чудово ! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки. Щоб нам мандрівка наша була веселою, проведемо розминку.
Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!» Якщо відповідь про вас, Промовляєм хором враз: «Це мій кращий друг і я» Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо. А тепер давайте грати – треба вам відповідати. Рано – вранці хто піднявся? А хто сонечку всміхався? Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи? Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас? Хто приходить зранку в клас із запізненням на час? Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки? А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол? Хто веселу вдачу має і усім допомагає?
Відповіли ви чудово, Вирушаємо в дорогу.
Ведуча: -Та ,погляньте, перед нами закриті ворота у країну дружби. По секрету вам скажу,кожен замок відкриється, якщо ми підберемо правильний ключик. Ключик- це слово, яке характеризує справжнього друга. Інтерактивна вправа «Мозкова атака» Діти називають якості характеру, ключики відкривають замки. (доброзичливий,чемний,толерантний,стриманий,добрий,чесний,вір ний, справедливий,надійний, сміливий) -Ми виконали завдання. Двері у країну Дружби відкриваються. У цій країні жителі вміють дружити. Здогадайтеся, хто ще живе у країні Дружби? Технологія «Незакінчені речення» «Хто з ким дружить?» Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка) Срібляста рибка та …………(жабка) Дюймовочка та ………..(ластівка) Котик та……..(Півник) Карлсон та …….(Малюк)
Гра «Референдум дружби» У країні Дружби існують свої закони,яких потрібно дотримуватися. Записані вони у документі - Конституції Дружби. Та хто це бігає довкола ? Це ж мишенята, які не вміють дружити. Вони знову щось придумали-підклали зайві сторінки у Конституцію. Наше завдання- визначити, які сторінки зайві. Будемо голосувати оплесками. Прийом «Лови помилку» Закони Один за всіх,і всі за одного. Обманюй друга, коли тобі це вигідно. Розділи з другом і радість, і смуток. Підтримай друга у біді. Свого друга ображай,обзивай та кусай. Бережи друга , не ображай,не обзивай його. Поступайтеся один одному. Будь з другом чесним та відвертим.
Ведуча: -Всі ви дітки молодці!Ми прийняли справжній закон у країні Дружби.
Якщо дружить увесь клас, Успіх буде повсякчас, Все нам легко удається, Весело усім живеться.
Ведуча: У країні Дружби є місто Поетичне. Тут нас зустрічають наші учні, які знають вірші про дружбу.
1 учень Дружба, дружба над усе, Дружба радість нам несе. Дружба всім нам дорога, Дружба жити помага. Якщо друг у тебе є, Життя радісним стає. Разом можна все зробити, Тож без друга не прожити. 2учень Дружать хлопчики й дівчатка. В лісі дружать всі звірятка. Дружать ріки і струмки, Дружать гори і горбки. 3учень. Дружать стежки й дороги. Колоски дружать у полі. Пташенята у гнізді, Дружать риби у воді. 4учень Хмарки дружать в небесах, І дерева у садках. Сонце дружить з усіма, І для всіх воно сія. 5учень. І дорослі дружать, й діти. Як нам цьому не радіти? Де в сім'ї любов і ласка. Там панує мир і щастя. 6 учень Я признаюсь вам відверто, Що боюся злющих псів. Тільки раз на мого друга Пес кудлатий налетів. Мав він зуби, як у вовка Знай підстрибує, гаса. Та не думаючи довго, Кинувсь я на того пса. Його вдарив раз і в друге Не боявся я тоді. Бо хіба ж покинеш друга, Якщо друг твій у біді! 7-й учень. Міцна дружба переможе І тривоги, і хворобу. Що одному не під силу, Те гуртом ми зробим сміло.
Ведуча: -Із міста Поетичного ми мандруємо і містечко Пісенне. Пісня нас усіх єднає, Ми про дружбу заспіваєм. Виконання «Пісні про дружбу» Ведуча: Поки ми співали, над містечком з’явилися хмаринки. А ви знаєте,що дружба робить чудеса? Якщо ми зараз знайдемо хмаринки,які дружать між собою, то ви побачите справжні чудеса! Робота у групах Об’єднуємо прислів’я на хмаринках Немає друга-шукай, а знайдеш- тримай. Дерево міцне корінням, а людина-друзями. Старий друг краще нових двох.
Ось і чудеса. Пішов справжній сніг!!!!! А де сніг- там і свято! Ми чекаємо на Новорічні свята. А яке ж свято без новорічної ялинки? Гра «Прикрась ялинку». Правила гри: Дві команди справа та зліва від ялинки передаючи іграшки один одному прикрашають ялинку. Іграшки створені руками дітей. Ведуча: -Кожен з вас передає частинку добра, тепла своїми долоньками. І тільки зігріта нашою дружбою ялиночка засяє. Запалюємо ялинку Дружби.
Ведуча: Коли світить ялинка- починається справжня казка. Ми всі чекаємо на неї, любимо її. Ми читали багато казок, але зараз,я хочу щоб ви пригадали казку «Рукавичка». -Чи були звірята дружними? По чому це видно? -А ось наші учні спражні казкарі-чарівники, вони придумали свою казку про рукавичку. Давайте ми її подивимося, і скажемо, чи дружні звірята у нашій казці?
Інсценізація казки «Рукавичка» на наш лад. Автор. Якось зимової пори Коли сніги упали, Занесло всі кругом двори, Старий дідусь з Дружком своїм До лісу почвалали.
Дідусь. Дивись,Дружок, Як гарно скрізь, Усе зима прибрала. Все загорнула,замела, Про всіх вона подбала.
Дружок. Гав,гав.І справді гарно тут, Сніжинки,наче в казці, І іній сріблом на гілках
Дідусь. Так,так,додому нам пора, Поки не світять ще зірниці, У руки теж я дуже змерз, Автор. Пішов дідусь,побіг Дружок, Мороз ще більше злиться. Ледь-ледь прикинута сніжком На стежці рукавиця. Ну, а мишка сіроманка, Недалеко що жила, По доріжці в нірку бігла, Й рукавичку ту знайшла.
Мишка. Щось лежить тут біля нірки, Ні пробігти, ні пройти, О, яка чудова хатка, Кращої вже не знайти. Може приймеш і мене? Ой, ніхто не йде на стук? Певне, буду жити тут. Автор. Тільки мишка в ній сховалась, До роботи лише взялась, Трішки в хатці підмести, Стало в двері щось скрести.
Жабка. Ква-ква-ква.Скре-ке-ке. А гарненька, чепурненька. Хто в цій хатці, хто живе? Може прийме і мене?
Мишка.Ось, проходь,тут будеш жити Будем як одна сім’я (Подає лапку)
Жабка. Жабка я.
Автор. Сірий зайчик з лісу вибіг, На хатинку задививсь, Важко сірому без житла, Сів зайчисько, зажуривсь.
Зайчик. Мерзнуть вушка,довгі лапки, Сірий вовк мене страшить, Попрошусь я до хатинки, Може буду в ній я жить? Хто в цій хатці? Хто живе? Може прийме і мене?
Мишка. Ось, заходь,тут будеш жити, Будем разом ми дружити: Будем ,як одна сім’я- Мишка, Жабка.
Зайчик. Зайчик я.
Автор. Лиш закрились двері хатки, Де не взявсь кабан-іклан, Що під дубом на поляні Завжди жолуді шукав.
Кабан. Змерз я дуже, тай стомився, Певно,чаю б я напився. Побуваю у гостині. Хто в цій хатці, хто живе? Може, приймеш і мене?
Жабка. Ось,заходь,тут будеш жити, Разом будемо дружити: Мишка, Жабка, Зайчик,
Кабан: Ну а я,кабанчик.
Автор: Сипле з неба вже сніжок, Місяці грає у ріжок, По доріжці йдуть лисички, Дві подружки, дві сестрички.
Лиска: Розгулялась завірюха, І морози вже тріщать, Пошукати треба місце, Де негоду переждать.
Лиска2: Ой, щось світиться,підем, Там негоду переждем, Тук,тук, пустіть у свою хатку, Замерзають у нас лапки.
Зайчик: Ось,заходь,тут будеш жити, Разом будемо дружити: Мишка, Жабка, Зайчик, Ще наш друг Кабанчик.
Автор: Тут із лісу біг Ведмідь, Бачить хатка.
Ведмідь: Ой, впустіть! Дуже змерз у лапи я, Хоч і жде мене сім’я, Та погрітись хочу я. Я вас тут не потісню, Лиш погріюсь, та й піду.
Лиска 2: Ой, мала у нас хатина, Де ж ти влізешся до нас Розвалиш її ураз!!!
Ведмідь: Не надовго я, впустіть! Та від холоду спасіть!
Лиска 1: Що робити?Все даремно! Ти ж не вмістишся сюди!!!
Лиска 2: Друзі! Є одна ідея! Щоб не трапилось біди Пропоную запросити Архітектора сюди.
Автор: Всі погодились звірята, Стали думати й гадать В кого думку запитать? Виходить бобер. Бобер: Я-ваш вірний друг Бобер, Архітектор,інженер, Я для вас попрацював, І проект намалював. Нумо хатку будувати, Нумо дружно працювати, Рукавичку взяли-раз!!! Дружно й весело у нас!!!
Автор: Звірі гарно працювали, Вийшов в них чудовий дім. Позбиралися звірята І живуть тихенько в нім. Всі навчилися звірята, Дружбу щиру цінувати, Всі у злагоді живуть, І гостей до себе звуть.
| |
Переглядів: 1107 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |