Головна » Молодші класи » Читання |
Мета уроку: вчити дітей аналізувати прочитане; збагачувати словниковий запас учнів; продовжити знайомити з народними символами України(калиною) |
Мета. Збагатити знань учнів про ознаки пір року. Працювати над удосконаленням навичок самостійного опрацювання тексту . Збагачувати словниковий запас |
Мета. Розширити знання учнів про життя Т.Г. Шевченка, ознайомити з деякими відомостями про раннє дитинство поета. Розвивати навички виразного читання, збагачувати словниковий запас учнів, вчити давати характеристику дійовим особам, робити висновки з прочитаного |
Як, по-вашому, треба читати пісеньку каченят? (Наспівно, заклично). А дівчини?(Із почуттям образи, із запевненням |
Мета: ознайомити дітей із поняттям «чарівна казка»; вчити характеризувати дійових осіб залежно від їхньої ролі у творі; удосконалювати навички поділу тексту на частини, уміння будувати асоціативний кущ; виховувати бережливе ставлення, шану та любов до усної народної творчості |
Мета: Вчити дітей читати в особах , аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики , виховувати бажання допомагати дорослим і один одному, викликати негативне ставлення до ледарів |
Мета: формувати уміння і навички аналізувати, робити висновки з прочитаного; створити в уяві дітей художні образи казкових героїв; збагачувати активний та пасивний словник учнів |
Мета:
поглиблювати знання учнів про життя та творчість Л.Глібова; ознайомити з таким видом твору як байка; з його особливостями; вчити визначати ці особливості твору |
Мета. Розширювати знання дітей про народні традиції колядування, щедрування; навчати спостерігати, як у віршованих і прозових творах зображено святкування традиційних свят українського народу. Виховувати любов і повагу до народних звичаїв |