Головна » 9 клас » Географія |
Рівень І
1. Які види корисних копалин належать до паливних?
2. Що таке паливно-енергетичний баланс? |
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад машинобудування, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; визначити регіональні відмінності розвитку машинобудування в Україні; удосконалювати навички роботи з картами |
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад хімічної промисловості, сировинна база, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; визначити зв’язки хімічної промисловості з іншими; удосконалювати навички роботи з картами |
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад, основні райони лісозаготівлі, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств, ознайомити з основними проблемами галузі; удосконалювати навички роботи з картами |
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад, сировинна база, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; ознайомити з основними проблемами галузі та перспективами розвитку; удосконалювати навички роботи з картами |
Мета: дати характеристику галузі (значення, підгалузі, сировинна база, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; показати стадії виготовлення тканин; удосконалювати навички роботи з картами |
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад, сировинна база, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; охарактеризувати харчову промисловість своєї місцевості |
Рівень І
1. Які галузі господарства виробляють товари народного споживання?
2. Які види продукції виробляє промисловість будматеріалів? |
Мета: охарактеризувати галузеву структуру сільського господарства, значення сільського господарства в економіці держави й у формуванні її експорту; показати зв’язок сільського господарства з іншими галузями |
Мета: охарактеризувати галузеву структуру рослинництва, значення рослинництва в економіці держави та в формуванні її експорту, поняття «врожайність», «трудозатратність»; удосконалювати навички аналізу статистичних даних щодо сільськогосподарського виробництва |