Головна » 9 клас » Географія |
Рівень І
1. Яка кількість населення України?
2. Що називають національним складом? |
Мета: дати визначення понять «господарство», «національний господарський комплекс», «спеціалізація», «кооперування», «територіальний поділ праці»; охарактеризувати типи підприємств за формами власності; розвивати навички аналізу |
Мета: дати визначення понять «галузь», «міжгалузевий комплекс»; ознайомити з поняттям «інфраструктура», її видами; дати характеристику розвитку ринкової інфраструктури в Україні, сучасній організації виробництва; розвивати навички аналізу |
Мета: визначити складові економічного потенціалу країни, показники соціально-економічного розвитку, показники якості життя; дати визначення понять «валовий національний продукт», «національний дохід» |
Мета: дати визначення поняття «промисловість»; охарактеризувати зміни галузевої структури промисловості; обґрунтувати роль і значення промисловості в господарстві України; розвивати навички складання та аналізу галузевої структури промисловості |
Рівень І
1. Що називають економікою?
2. Що називають галуззю господарства? |
Мета: охарактеризувати склад, особливості розвитку і розміщення галузей паливної промисловості в цілому і конкретно кам’яновугільної, значення галузі в господарстві України; розвивати навички аналізу статистичного матеріалу, навички роботи з контурною картою |
Мета: охарактеризувати склад, особливості розвитку і розміщення галузей паливної промисловості (нафтової, газової), значення цих підгалузей у господарстві України; розвивати навички аналізу статистичного матеріалу, навички роботи з контурною картою |
Мета: охарактеризувати структуру електроенергетики, її значення, основні типи електростанцій та найважливіші ЛЕП; дати поняття про традиційні та нетрадиційні джерела електроенергії та типи електростанцій; розвивати навички аналізу секторних діаграм |
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад металургійної промисловості і типи підприємств, що працюють у галузі, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; удосконалювати навички роботи з картами |