Головна » 9 клас

Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту
Мета: узагальнити та систематизувати навчальний матеріал із вивченої теми, скорегувати знання учнів, підготувати їх до виконання контрольної роботи
Мета: оцінити знання, уміння та навички з вивченої теми
Мета: показати практичне застосування електролізу в техніці та промисловості; показати практичну значущість отриманих знань, розвивати інтерес до вивчення фізики
Мета: пояснити виникнення електричного струму в електролітах; ознайомити учнів із законом Фарадея; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати
Мета: ознайомити учнів із завданням і структурою курсу «Пізній Новий час (кінець XVIII — п. XХ ст.)» у 9-му класі, його хронологічними межами та періодизацією, змістом та структурою підручника, атласів, робочих зошитів
Після уроку учні зможуть: • показувати на карті кордони країн Європи наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст.; • аналізувати соціально-економічний і політичний розвиток Франції напередодні революції
Після уроку учні зможуть: • показувати на карті напрямки походів революційних французьких військ; • характеризувати діяльність Установчих і Законодавчих зборів, наслідки повалення монархії, погляди жирондистів і монтаньярів
1-10 11-20 ... 411-420 421-430 431-440 441-450 451-460 461-465