Головна » 8 клас

Мета: підбити підсумки вивченняроману «Дон Кіхот»; ознайомитиз поняттями «вічного образу» умистецтві; вчити працювати зуривками критичних статей;розвивати логічне мислення;виховувати активну життєвупозицію, милосердя
Мета: вчити писати твір-лист до літературного героя; розвивати письмове зв’язне мовлення, творчі здібності
Мета: узагальнити та систематизувати знання за вивченою темою; перевірити отриманий рівень знань у формі літературної гри; вчити працювати в групі; виховувати інтерес до літератури
Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати письмове зв’язне мовлення; виховувати прагнення досягти найкращих результатів
Мета: ознайомити з особливостями театру шекспірівської доби, з фактами біографії В. Шекспіра, творчим спадком драматурга; з’ясуватисуть шекспірівського питання; розвивати уміння складати опорніконспекти, логічне мислення; виховувати допитливість, уміння працювати в парах
Мета: ознайомити з історією створення трагедії «Гамлет»; пригадати визначення трагедії; з’ясувати, ким виступають у п’єсі її герої; вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати усне зв’язне мовлення; виховувати небайдужість до долі героїв твору
Мета: продовжити коментоване читання трагедії «Гамлет», роботу над опорними конспектами; поповнити афоризмами «Скарбничку мудрості»; розвивати усне зв’язне мовлення; виховувати прагнення замислюватися над ситуаціями вибору (проблемними ситуаціями)
Мета: продовжити роботу над текстом трагедії «Гамлет»; вчити розмірковувати над філософськими проблемами, порушеними у творі; пояснювати вчинки героїв; розвивати логічне мислення; виховувати уміння працювати в групі
Мета: обговорити фінальні події трагедії «Гамлет»; перевірити знання тексту IV та V дій п’єси; розвивати творчі здібності, логічне мислення; виховувати уміння співпереживати, співчувати
Мета: охарактеризувати образ Гамлета; з’ясувати, чому він став вічним образом світової літератури; проаналізувати стосунки Гамлета й Офелії; встановити міжлітературні зв’язки; розвивати уміння висловлювати власну точку зору; виховувати повагу до мислячої людини
1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 451-460 461-461