Головна » 8 клас

Мета: ознайомити з життям та творчістю Данте; повідомити про особливості поеми «Божественна комедія» (жанр, композиція, уявлення про світ, час створення); увести новий літературознавчий термін — терцина
Мета: з’ясувати мету автора щодо створення I частини «Божественної комедії» — «Пекло»; відтворити розташування грішників у колах пекла; переказувати уривки з прочитаної частини поеми
Мета: вчити працювати з текстом літературознавчої статті, складати план; з’ясувати, яке поняття є ключовим для Раю; розвивати асоціативне та логічне мислення; виховувати доброту, милосердя
Мета: перевірити якість знань учнів за темою «Середньовічна література»; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів
Мета: ознайомити з основними засадами мистецтва Відродження, представниками мистецтва Ренесансу, їхніми творами; вчити складати опорні конспекти, виступати із повідомленням; розвивати увагу, уміння слухати; виховувати гуманізм
Мета: ознайомити з біографією Ф. Петрарки; увести у світ поезії митця; вчити аналізувати поетичний текст; засвоїти значення терміна сонет; здійснювати міжпредметні зв’язки; розвивати творчі здібності; вчити працювати в групі; виховувати повагу до виявів чужих почуттів
Мета: проаналізувати сонети з «Книги пісень»; працювати над виразним читанням поезій напам’ять; пояснювати вибір сонета; розвивати навички публічного виступу, виховувати критичне ставлення до людських недоліків
Мета: викликати співчуття до долі письменника та повагу до його мужності; ознайомити з історією створення роману «Дон Кіхот»; учити брати участь в інтерв’ю з «письменником»; виховувати уважність, милосердя
Мета: переказати зміст прочитаних розділів у вигляді розповіді про подвиги Дон Кіхота; продовжити читання роману; зробити попередні висновки про основні риси характеру Дон Кіхота; розвивати навички вдумливого читання; виховувати толерантність
Мета: порівняти характери головних героїв роману Сервантеса; зробити висновки про причини їхніх вчинків; встановлювати міжпредметні та міжлітературні зв’язки; розвивати уміння працювати з критичною літературою
1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 451-460 461-461