Головна » 6 клас |
Задачі уроку: актуалізувати, систематизувати та узагальнити знання, одержані школярами з історії Давнього Сходу; продовжити формування в учнів уміння аналізувати зміст карти; розвивати вміння самостійно будувати розповідь, спираючись на відомі їм факти |
Очікувані результати: учні зможуть пояснювати причини більш пізньої появи цивілізації в Європі порівняно зі Давнім Сходом; аналізувати текст, робити висновки |
Мета: cформувати в учнів уявлення про державний лад Критського та Мікенського царств, заняття його жителів, познайомити учнів з найдавнішими грецькими міфами та їх героями |
Після цього уроку учні зможуть: розповідати про релігійні вірування стародавніх греків; аналізувати язичеські релігії народів Стародавнього світу; виступати перед аудиторією |
Мета: дати характеристику поемам Гомера як історичному джерелу; . сформувати уявлення про суспільні відносини в Греції в XI–VI ст. до н. е., вдосконалювати навички роботи зі схемами, інформативними текстами, розвивати психологію співпраці |
Мета: продовжити роботу з формування поняття «державність», порівнювати державу в Афінах і Спарті, засвоєння нових понять і термінів: «акрополь», «аристократи», «демос», «ареопаг», «архонти», «борговий камінь», «оратор», «реформи», «гопліти», «метеки», «народні збори», «періекі», «ілоти» |
Мета: охарактеризувати розвиток Аттики (географічне положення, клімат, заняття населення); описати місто-державу Афіни; простежити процес формування суспільства і держави в Афінах; розкрити причини класової боротьби між аристократами і демосом |
Мета: узагальнити знання учнів з теми; перевірити вміння застосовувати набуті знання, роботи в групах, користуватися додатковою літературою; виховувати толерантне ставлення учнів одне до одного, інтерес до предмета |
Після цього уроку учні зможуть: розрізняти, в чому полягали особливості історії Греції раннього періоду; показувати на карті Єгипет, Фінікію, Дворіччя, Балканській півострів, Північну, Середню та Південну Грецію, о. Крит, Іонічного та Егейського морів |
Мета: з’ясувати причини війни, дати уявлення про найбільш важливі битви; розвивати навички роботи з атласом та контурною картою, історичними джерелами, складати оповідання за ілюстрацією; дати оцінку війні як способу вирішення конфлікту |