Головна » 5 клас » Світова література |
Мета: допомогти учням усвідомити багатство й різноманітність життєвого простору, відображеного у творі Кіплінга; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, визначення головних епізодів, цілісного сприйняття великого за обсягом тексту |
Мета: допомогти учням усвідомити зміст і значення розділів повісті «Мауглі», їх морально-етичні настанови; розвивати навички виразного читання, аналізу образів та художніх прийомів, стислого й детального переказу; виховувати найкращі людські якості |
Мета: допомогти учням цілісно сприйняти історію вихованця джунглів Мауглі, навчити розрізняти реальне та фантастичне в ній, визначати закономірності життя природи та людини; розвивати навички виразного читання, переказу твору, образного та логічного мислення, характеристики героїв |
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про повістьказку; допомогти учням усвідомити ідейно-художнє значення змальованих автором образів і картин; розвивати навички визначати головне, характеризувати героїв та висловлювати своє ставлення до них |
Мета: викликати в учнів інтерес до читання художньої літератури, творів Дж. Р. Кіплінга; розвивати навички самостійного опрацювання літератури, переказу творів, визначення їх теми та основної думки; уміння складати інсценівки та діалоги |
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про життя і творчість Дж. Р. Кіплінга; виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їх корекції; розвивати образне та логічне мислення учнів, пам’ять, уміння висловлюватися з приводу прочитаного |
Мета: ознайомити з перлинами світової поезії; дати поняття про пейзаж, епітети; розвивати навички виразного читання поезії, спостереження над ліричним твором та його аналізу; розширяти кругозір учнів; виховувати естетичні смаки, любов до природи, художньої літератури |
Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, його твором, із поняттям «епітет»; розвивати навички вдумливого й виразного читання поетичних творів, їх аналізу, уміння порівнювати й зіставляти, визначати художні прийоми й засоби |
Мета: ознайомити з життям і творчістю поета, допомогти усвідомити красу, художню майстерність його вірша «Я знаю в праосені пору…»; розвивати навички виразного читання, аналізу ліричних творів, уміння висловлювати власну думку та враження від прочитаного, визначати художні засоби виразності |
Мета: навчити розкривати глибинний зміст і красу поезії через її виразне читання; розвивати навички виразного читання за допомогою практичного опанування його елементів — інтонації, темпу, пауз, логічного наголосу |