Мета: ознайомити з найцікавішими фактами біографії Г.К. Андерсена; допомогти учням зрозуміти ідейно-худжожній зміст казки “Соловей через комплексне сприймання різних видів мистецтва; удосконалювати навички виразного читання; розвивати культуру зв’язного мовлення
Мета: забезпечити в ході урока засвоєння знань про головні віхи життєвого та творчого шляху письменника і місце у ньому роману «Портрет Доріана Грея»; розвивати навички аналізу епічного тексту, мовленнєві вміння учнів
Життя – нелегка річ. Особливо це стосується людини, яка вболіває за долі інших. А письменники, як відомо, є такими. Дуже часто їхнє життя – це суцільні труднощі. Складною виявилася і доля американського митця О. Генрі
Мета уроку: Навчальна - допомогти учням осягнути загальнолюдське, моральне значення творчості Бальзака, активізувати пізнавальну діяльність учнів, формувати навички самостійного аналізу тексту, вміння висловлювати своє ставлення до прочитаного
Мета: дослідити основні етапи життєвого і творчого шляху О.С.Пушкіна, показати його значення для розвитку російської літератури, розкрити жанрово-тематичне розмаїття його лірики, проаналізувати вірш « До моря…»
Подорож сторінками історії “Повість врем'яних літ” — літописне зведення, складене у Києві на початку 12 століття, пам’ятка історіографії та літератури Київської Русі. Збереглися лише пізніші списки
Бесіда з учнями. Чому О. С. Пушкін звертається у своєму творі до історичного минулого? Чи тільки тому, що його цікавлять події сивої давнини? Кого в баладі Пушкіна названо “віщим”?
Мета уроку: поглибити знання учнів про роман як епічний жанр, композицію твору Пушкіна, формувати навики аналізу епічного твору, вміння висловлювати думки з приводу прочитаного, на прикладі творів світової класики виховувати естетичний смак школярів
Мета: розкрити головну думку казки Пушкіна, вчити характеризувати літературних героїв на підставі їхніх вчинків, підтверджувати свою думку словами тексту художнього твору; розвивати усне мовлення та навички аналізу твору
Ціль. Допомогти учням глибше усвідомити зміст і художню довершеність пушкінської поезії через виразне читання. Формувати навички виразного, вдумливого читання віршів, уміння виявляти емоції, акторські здібності