Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Ніяка зовнішня краса не може бути повною, якщо вона не оживляється красою внутрішньою. Г. К. Андерсен «Соловей»

2756 1983.95Mb

Леута В.В.
Мета: ознайомити з найцікавішими фактами біографії Г.К. Андерсена; допомогти учням зрозуміти ідейно-худжожній зміст казки “Соловей через комплексне сприймання різних видів мистецтва; удосконалювати навички виразного читання; розвивати культуру зв’язного мовлення
О. Вайльд „Портрет Доріана Грея”

1720 193472.5Kb

Гапанець І.В.
Мета: забезпечити в ході урока засвоєння знань про головні віхи життєвого та творчого шляху письменника і місце у ньому роману «Портрет Доріана Грея»; розвивати навички аналізу епічного тексту, мовленнєві вміння учнів
О. Генрі. Новела “Останній листок”. Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів

920 2344.67Mb

невідомий
Життя – нелегка річ. Особливо це стосується людини, яка вболіває за долі інших. А письменники, як відомо, є такими. Дуже часто їхнє життя – це суцільні труднощі. Складною виявилася і доля американського митця О. Генрі
О. де Бальзак. Романтичні та реалістичні риси неоднозначного образу „філософа та скнари”

1200 18862.5Kb

Зімкова Л.В.
Мета уроку: Навчальна - допомогти учням осягнути загальнолюдське, моральне значення творчості Бальзака, активізувати пізнавальну діяльність учнів, формувати навички самостійного аналізу тексту, вміння висловлювати своє ставлення до прочитаного
О. С. Пушкін - великий російський поет. Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз вірша „До моря…”

1710 26214.33Mb

Дарій О.Я.
Мета: дослідити основні етапи життєвого і творчого шляху О.С.Пушкіна, показати його значення для розвитку російської літератури, розкрити жанрово-тематичне розмаїття його лірики, проаналізувати вірш « До моря…»
О. С. Пушкін “Пісня про віщого Олега”. Поетизація давньоруської старовини. Літописне джерело твору

906 1972.33Mb

невідомий
Подорож сторінками історії “Повість врем'яних літ” — літописне зведення, складене у Києві на початку 12 століття, пам’ятка історіографії та літератури Київської Русі. Збереглися лише пізніші списки
О. С. Пушкін “Пісня про віщого Олега”. Сенс зіставлення князя та волхва як відображення головної думки поета

798 1911.08Mb

невідомий
Бесіда з учнями. Чому О. С. Пушкін звертається у своєму творі до історичного минулого? Чи тільки тому, що його цікавлять події сивої давнини? Кого в баладі Пушкіна названо “віщим”?
О. С. Пушкін «Дубровський». Особливості сюжету та композиції твору

644 19176.0Kb

Луговська С.О.
Мета уроку: поглибити знання учнів про роман як епічний жанр, композицію твору Пушкіна, формувати навики аналізу епічного твору, вміння висловлювати думки з приводу прочитаного, на прикладі творів світової класики виховувати естетичний смак школярів
О. С. Пушкін «Казка про мертву царівну та сімох богатирів». Красива зовнішність і краса душі. Перемога справжньої краси над заздрістю

2828 3584.00Mb

Кононенко Н.В.
Мета: розкрити головну думку казки Пушкіна, вчити характеризувати літературних героїв на підставі їхніх вчинків, підтверджувати свою думку словами тексту художнього твору; розвивати усне мовлення та навички аналізу твору
О. С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Виразне читання оригіналу

759 14541.0Kb

Воронкіна Л.І.
Ціль. Допомогти учням глибше усвідомити зміст і художню довершеність пушкінської поезії через виразне читання. Формувати навички виразного, вдумливого читання віршів, уміння виявляти емоції, акторські здібності
1-10 11-20 ... 251-260 261-270 271-280 281-290 291-300 ... 511-520 521-530