Головна » Всесвітня історія |
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «тоталітаризм», з основними ознаками та різновидами тоталітаризму, схарактеризувати особливості тоталітарних режимів, співвідносити події та явища теми; розвивати вміння учнів аналізувати та порівнювати матеріал; виховувати почуття поваги до людської гідності, прав та свобод людини. Основні поняття: «більшовизм». «фашизм», «тоталітаризм». Обладнання: підручник «Всесвітня історія» І.Я.Щупак, Л.В.Морозова, портрети Б.Муссоліні, А.Гітлера, Й.Сталіна, Франко, мультимедійна презентація. Тип уроку: урок засвоєння нових знань та навичок. Епіграф уроку: Демократія-це найгірше зло, яке вигадало людство. Але нічого кращого воно не вигадало… У.Черчілль. Хід уроку: І. Організаційна частина уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Проблемне запитання: Чи можна стверджувати, що тоталітаризм- феномен ХХ століття? ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Самостійна робота учнів (с.122-123, підручник) Бесіда за запитаннями: - Поясніть поняття «політичний режим» - Які є типи політичних режимів? - Дайте коротку характеристику кожному з них. Слайд 4 (робота над поняттям «тоталітаризм») Передумови виникнення тоталітаризму ( слайд 5 ) ( робота учнів у зошитах ) Слайд 6 ( робота в парах ) Слайд 7 ( методика «мозкова атака» ) Слайд 8 ( робота учнів у зошитах –самостійна +колективне обговорення результатів ) Слайд 9,10 ( записи у зошит ) Презентація учнів про Б.Муссоліні, А.Гітлера, Франко(слайди 11-19) та повідомлення про Й.Сталіна. Робота з плакатами, карикатурами Учні працюють в групах з різними джерелами інформації, порівнюючи різні форми тоталітарних IV. Узагальнення та систематизація знань Бесіда Дайте визначення поняття «тоталітаризм». Обговорення проблемного запитання. V. Домашнє завдання. Опрацювати §13, пит.3 ( с.132-усно)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |