Мета. Повторити відомості про монологічне та діалогічне мовлення, дати поняття про умови спілкування, організувати роботу з вироблення правил спілкування, домогтися усвідомлення відмінностей між діалогом та монологом, навчити учнів складати діалоги
Мета:
дати учням відомості про основні способи творення іменників, особливу увагу звернути на суфікси, що надають іменникам значення зменшуваності, пестливості або збільшеності, згрубілості
Функції мови (від лат. function – виконання, здійснення) – це призначення, роль, завдання, що їх виконує мова в суспільному вжитку. Охарактеризуємо основні функції мови
Мета: поглибити вивчене про прикметник, з’ясувати особливості відмінювання прикметників твердої, м’якої груп, а також відмінювання прикметників на –й, -лиций; розвивати вміння застосовувати набуті знання на практиці за допомогою комп’ютера
Мета: поглибити знання учнів про сім чудес України, розглянути особливості побудови твору-опису пам’ятки історії та культури і створити усний твір-опис садиби І.П.Котляревського в Полтаві
Мета: пояснити особливості будови розповіді про трудовий процес; формувати текстотворчі вміння, розвивати логічне та образне мислення, пам'ять; виховувати повагу до майстерності, наполегливості, старанності
Мета: Допомогти учням узагальнити й систематизувати знання про типи мовлення, їх будову; ознайомити учнів з особливостями побудови опису предмета; формувати вміння виділяти в описах відоме й нове, складати усні й письмові твори-описи предмета
Мета: розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; поглибити знання учнів про науковий та художній стилі; вчити учнів доводити власні думки, будувати висловлювання в художньому стилі
Мета уроку. Формувати вміння і навички учнів переказувати текст, використовуючи творче слово у власному мовленні, розвивати і коригувати вміння встановлювати логічні зв'язки, мислення, пам¢ять, уяву, спостережливість, увагу