Мета: розширити знання дітей про столицю України Київ, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати увагу, працювати над удосконаленням українського мовлення, виховувати почуття громадянськості, гордості за свою Батьківщину
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про звертання і вставні слова, навички вживання розділових знаків у реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами; формувати вміння знаходити їх у реченнях
Мета: ознайомити семикласників з дієприкметником як особливою формою дієслова; пояснити властиві дієприкметникові граматичні ознаки прикметника й дієслова; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити дієприкметники у реченнях
Мета: удосконалювати вміння і навички учнів письмово докладно відтворювати зміст прослуханого тексту художнього стилю; працювати над розвитком навичок грамотного письма; розвивати мислення та зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас
Мета: поглибити знання учнів про частини мови,їхні значення,морфологічні ознаки,синтаксичну роль,учти розрізняти частини мови,удосконалювати навички використання самостійних і службових частин мови;
Мета навчальна: повторити й закріпити знання з теми; опрацювати прогалини в знаннях учнів з теми, опрацювати індивідуальні проблеми; відпрацьовувати навички виконання завдань тестового характеру
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання семикласників з теми « Прислівник», сформувати цілісну систему особистих знань з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати орфографічні вміння й навички
Мета: навчальна: домогтися засвоєння учнями основних відомостей про звертання, виробляти вміння розпізнавати звертання в тексті, правильно утворювати звертання у формі кличного відмінка, ставити розділові знаки при звертаннях
Мета. Засвоєння знань про роль прикметника в мові, його морфологічні ознаки. Вироблення навичок використання прикметників в усному й писемному мовленні. Виховання любові до природи
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про звертання, вставні слова (словосполучення, речення), удосконалити уміння виділяти їх у реченні інтонацією і розділовими знаками