Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Трагічна доля Лесі Українки

957 1816.87 Mb

Тагірова Світлана
Народилася Леся Українка 25 лютого 1871 року у Новограді-Волинському. Лесі пощастило з родиною. Її батько – Петро Антонович Косач, був освіченою прогресивною людиною, який дуже любив літературу і живопис
Трагічний оптимізм роману-хроніки Уласа Самчука «Марія»

1473 208699.0 Kb

Бурега О.С.
Мета: дослідити причини голодомору, ідейне спрямування роману-хроніки; подати образ Марії як символічний образ України; розвивати навички аналізу прозового твору, логічність і самостійність суджень, виховувати патріотизм, гуманізм, духовність
Тривога за жіночу долю в баладах Т. Шевченка „Причинна”, „Лілея”

1720 215159.5 Kb

Притула А.Л.
Мета: закріпити знання школярів про баладу як літературний жанр; розкрити на прикладі творів образи жінок, їх долю; розвивати логічне й абстрактне мислення, спостережливість, уміння виразно читати й коментувати поетичні твори, грамотно висловлювати власні думки і робити висновки
Тричі мені являлася любов. за поетичною збіркою „Зів’яле листя” І. Франка та повістю-есе Р. Горака „Тричі мені являлася любов”

1897 23363.5 Kb

Дем’яненко С.А.
Мета: ознайомитися зі збіркою поезій «Зів’яле листя”; з’ясувати місце любовної лірики у творчості Франка; через виразне читання віршів поета, листів, уривків з повісті-есе Р. Горака «Тричі мені являлася любов»
У пошуках сирітського щастя… (дитинство Тараса Шевченка)

829 142201.5 Kb

Срібна О.Г.
Мета: ознайомити учнів з біографією Тараса Шевченка (дитячі роки); формувати здатність перейматися думками, помислами іншої людини; розвивати вміння аналізувати вчинки й почуття людей, давати їм оцінку; виховувати доброту, милосердя, уміння співчувати
У пошуках скарбу великого. Вільний дух української нації - справжній скарб великого льоху. Т. Г. Шевченко - поема-містерія „Великий льох”

577 13854.0 Kb

Ковалинська І.М.
Мета: сприяти розвитку соціально-комунікативних навичок учнів, інтелектуальних і творчих здібностей, культури мовлення школярів
У чому суть щастя? Аналіз на підставі творів „Сто тисяч” І. Карпенка-Карого та „Різдвяна пісня у прозі” Ч. Діккенса

2945 194165.5 Kb

Семків Н.І.
Мета: Ознайомити із засобами творення комічного. Розвивати уміння порівнювати тексти, використовуючи метод компаративного аналізу, усвідомлювати актуальність порушених у творах проблем для сучасного життя, вчити дискутувати
У чому щастя людини? (за твором І. П. Котляревського «Наталка Полтавка»)

2001 2321.20 Mb

Кравченко Л.П.
Мета уроку: користуючись текстом тво­ру, охарактеризувати персонажів п'єси, їхні дії та вчинки; визначити суть справжніх людських цінностей і щастя, збагнути значення в житті людини духовності, доброти, чесності, вірності в коханні
Узагальнення знань за творчістю Лесі Українки

826 22572.5 Kb

Таран Г.Г.
Мета: узагальнити знання восьмикласників за темою «Творчий доробок славетної Лесі Українки, розкрити глибокий зміст її поезії, розвивати здатність сприймати й розуміти ліричні твори, складати їх ритмічний малюнок, визначати віршовий розмір, тип рими, римування
Узагальнення та систематизація вивченого з життя та творчості Лесі Українки

816 21995.0 Kb

Щегельська Л.І.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про життя та творчість української поетеси; скласти цілісне уявлення про неї як людину, митця, громадянина; розвивати мовлення учнів, виразне читання ліричних творів
1-10 11-20 ... 511-520 521-530 531-540 541-550 551-560 ... 581-590 591-597