Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Байки Леоніда Глібова

1272 21142.0 Kb

Білоус В.Л.
Мета: продовжити ознайомлення з творчістю Глібова - байкаря; поглибити знання учнів про байкарську спадщину Л.І.Глібова; вчити аналізувати байки; розвивати вміння будувати літературознавче повідомлення за поданим планом
Бетховен українського слова. Життя та творчість В. Стефаника. Новела «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції

3440 341108.0 Kb

Труш Н.Б.
Мета: Висвітлити сторінки життя й творчого шляху В. Стефаника, як прозаїка-новеліста світового рівня; людини й громадянина; викликати читацький інтерес до творів письменника; виховувати гуманізм; прокоментувати зміст новели, як модерністичного твору
Біографічний проект „Микола Вороний. Життєвий і творчий шлях поета”

1089 19575.5 Kb

Сторожук Г.В.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом М.Вороного; з’ясувати роль поета в національному відродженні українців, його естетичні погляди; розвивати навички самостійної роботи з літературою, послідовно, точно, логічно висловлювати свої думки
Біографія Всеволода Нестайка. Уривок із повісті «Тореадори з Васюківки»

1704 25849.5 Kb

Остапенко Л.П.
Мета: знайомити учнів із життям та творчістю письменника, проводити роботу над змістом І розділу твору; розвивати почуття гумору, аналізу поведінки та вчинків персонажів; виховувати товариськість, вірність у дружбі, оптимістичне світобачення
Благородство, мужність, вірність запорізьких козаків. Характеристика Павлуся. ТЛ: романтичний герой (А. Чайковський „За сестрою”)

2626 26942.5 Kb

Венгренюк О.І.
Мета: допомогти учням усвідомити ідейно - художній зміст повісті, розкрити образи козаків їхні звичаї та традиції, дати визначення героїко - романтичної повісті та поняття романтичний герой; розвивати навички роботи з текстом, характеризування образів виділення головного
Богдан Лепкий „Журавлі”

2414 2656.41 Mb

Зелених Т.І.
МЕТА: вивчити основні віхи життя та творчості Богдана Лепкого, працювати над ідейно-тематичним аналізом та аналізом художніх засобів поезії «Журавлі», розвивати пам'ять, мовлення, творче мислення, вміння самостійно робити висновки, обстоювати свою думку, виховувати патріотизм
Богдан Лепкий. «Цвіт щастя». Прагнення кожної людини бути щасливою

3020 23071.0 Kb

Нечваль І.М.
Мета. Повторити відомості про життєвий і творчий шлях Богдана Лепкого, удосконалювати вміння виразно читати і аналізувати твір, виділяти головну думку, знаходити та коментувати реальне і уявне у творі, характеризувати образ головного героя
В. Вздульська „Різдво для Ніни”

1826 19647.0 Kb

Цьомбур Л.О.
Мета: удосконалювати навички роботи в групах, парах, розвивати усне мовлення, виховувати вміння поважати думку інших, робити власні висновки, формувати інтерес до читання книг видавництва «Грані-Т»
В. Винниченко «Федько-халамидник». Характеристика образів Федька й Толі

3234 25354.5 Kb

Горова Л.Ю.
Мета уроку: навчальна: розкрити духовний світ головного героя; характеризувати його вчинки, пов’язуючи із життєвими ситуаціями; розвивальна: розвивати творчу уяву учнів; уміння логічно й образно мислити; грамотно висловлювати власну думку
В. Голобородько. Поема „Лелека” (фрагмент). Лелека як народний символ українців

592 15581.0 Kb

Просоєдова І.В.
Мета уроку: повторити біографію В.Голобородька, вміти виразно читати поезію , аналізувати прочитане, розкривати образ лелеки, знати народні символи, вміти пояснювати їх значення, розвивати логічне мовлення учнів, виховувати пошану до традицій народної моралі та етики
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 ... 581-590 591-597