Головна » Хімія

Початкові хімічні поняття

Цілі уроку: узагальнення й систематизація знань учнів про початкові хімічні  поняття; розвивати логічне мислення, інтерес до вивчення хімії, вміння робити висновки; виховувати культуру спілкування.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок.

Форма проведення: урок-гра.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

      Ми з вами вже вивчили першу частину теми «Початкові хімічні поняття» і вас чекає письмова робота, як ви засвоїли матеріал, які у вас є прогалини в знаннях і на що потрібно звернути увагу вам допоможе наш сьогоднішній урок, який пройде в формі гри. Перед вами лежать картки оцінювання, вам їх на протязі уроку потрібно заповнити і ви дізнаєтесь свою оцінку за урок.

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК.

Метод «Мікрофон»

На екрані таблиця з простими і складними речовинами, вам потрібно вибрати тільки прості й назвати їх.(кожна правильна відповідь 1 бал)

 

Конкурс «Піраміда»

Скласти піраміду хімічних елементів за їх атомними масами.(нижні 2 ряди по 1балу, верхні-0,5, всього 2 бали.)

                        7

                 48  12    53,5

       64    79     27     55    85

201  40  207   108   222   39  32

 

3.Заповнити таблицю.(2 бали)

 

4.Гра третій зайвий. Вибрати правильну відповідь і пояснити свій вибір.(1 бал)

 

5.Хімічний диктант. Вчитель називає назву хімічного елемента, а учні записують його символ.(кожна правильна відповідь 0.2 балів- всього 2 бали)

Калій, Алюміній, Цинк, Оксиген, Аргентум, Меркурій, Сульфур, Гідроген, Карбон, Купрум.

 

6.Гра «Квітка-семицвітка». Виписати в кожну пелюсточку квітки окремо фізичні тіла і речовини з даного переліку речовин: Цвях, срібло, стакан, золото, кухонна сіль, вода, перстень, скло, ручка, виделка, деревина, стіл, молоток, сталь. (1 бал)

 

7.Лови помилку. Визначити правильну валентність.( кожна правильна відповідь 0.2 балів, всього - 1.5 балів)

Na2O, Li2O, HBr, AL2O3, CuO,  Р2O5,  H2S.

 

8. «Хто перший». Записати формулу, її якісний та кількісний склад.

Аш-два-ес-о-чотири, барій-це-о-три, аш-два-о.( кожна правильна відповідь 0.5 балів,всього- 1,5 балів)

 

ІV.ПІДСУМКИ УРОКУ.ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК.

 V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: скласти хімічний кросворд.


Теги: Головатюк Л.Є., хімія
Навчальний предмет: Хімія
Переглядів/завантажень: 567/214


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar