Головна » Хімія |
Цілі уроку: узагальнення й систематизація знань учнів про початкові хімічні поняття; розвивати логічне мислення, інтерес до вивчення хімії, вміння робити висновки; виховувати культуру спілкування. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок. Форма проведення: урок-гра.
ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Ми з вами вже вивчили першу частину теми «Початкові хімічні поняття» і вас чекає письмова робота, як ви засвоїли матеріал, які у вас є прогалини в знаннях і на що потрібно звернути увагу вам допоможе наш сьогоднішній урок, який пройде в формі гри. Перед вами лежать картки оцінювання, вам їх на протязі уроку потрібно заповнити і ви дізнаєтесь свою оцінку за урок. ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК. Метод «Мікрофон» На екрані таблиця з простими і складними речовинами, вам потрібно вибрати тільки прості й назвати їх.(кожна правильна відповідь 1 бал)
Конкурс «Піраміда» Скласти піраміду хімічних елементів за їх атомними масами.(нижні 2 ряди по 1балу, верхні-0,5, всього 2 бали.) 7 48 12 53,5 64 79 27 55 85 201 40 207 108 222 39 32
3.Заповнити таблицю.(2 бали)
4.Гра третій зайвий. Вибрати правильну відповідь і пояснити свій вибір.(1 бал)
5.Хімічний диктант. Вчитель називає назву хімічного елемента, а учні записують його символ.(кожна правильна відповідь 0.2 балів- всього 2 бали) Калій, Алюміній, Цинк, Оксиген, Аргентум, Меркурій, Сульфур, Гідроген, Карбон, Купрум.
6.Гра «Квітка-семицвітка». Виписати в кожну пелюсточку квітки окремо фізичні тіла і речовини з даного переліку речовин: Цвях, срібло, стакан, золото, кухонна сіль, вода, перстень, скло, ручка, виделка, деревина, стіл, молоток, сталь. (1 бал)
7.Лови помилку. Визначити правильну валентність.( кожна правильна відповідь 0.2 балів, всього - 1.5 балів) Na2O, Li2O, HBr, AL2O3, CuO, Р2O5, H2S.
8. «Хто перший». Записати формулу, її якісний та кількісний склад. Аш-два-ес-о-чотири, барій-це-о-три, аш-два-о.( кожна правильна відповідь 0.5 балів,всього- 1,5 балів)
ІV.ПІДСУМКИ УРОКУ.ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: скласти хімічний кросворд.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |