Головна » Географія |
Мета: перевірити і оцінити знання, уміння та навички набуті при вивченні даної теми, продовжити формувати вміння колективної роботи, розвивати інтерес до предмета, заохочувати учнів до вивчення географії, виховувати взаємоповагу і толерантність. Тип уроку: перевірка, оцінка і корекція знань умінь і навичок. Вид уроку: урок-гра. Обладнання: мультимедійна презентація «Вид хмар», плакат «Космічний простір», «Ракети», демонстраційні картки до конкурсів, атласи, мультимедійний проектор, таблиці: «Чисте повітря – запорука здоров’я». «Будова атмосфери», «Негативні наслідки». І. Визначення теми і мети уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Яку велику тему ми вивчили? цьому наші знання. Кожна команда буде отримувати не бали, а кілометри за допомогою яких ви зможете піднятися на своїх космічних кораблях до верхньої межі атмосфери. За правильну відповідь одержуєте червону фішку, за доповнення – білу. ІІІ. Перевірка засвоєння теоретичних знань. Групи учнів, на які поділений клас для рольової гри демонструють свої знання у формі гри. Умови «бліц-турніру» дати правильну відповідь на поставлене питання протягом однієї хвилини. Кількість правильних відповідей – кількість зароблених фішок і кількість кілометрів – 20 км. Запитання конкурсу «Бліц-турнір». Запитання команді «Восток» Повітряна оболонка нашої планети. (Атмосфера) Запитання команді «Союз» Стан нижнього стану атмосфери в даний час і в даному місці. (Погода) 2 конкурс «Практик» (Від кожної команди по одному учню. Завдання: накреслити графік температур за місяць, діаграму хмарності, розу вітрів). Підняття 20 км. 3 конкурс капітанів. (Капітани по черзі один одному задають запитання, що підготували вдома). Висота підняття 35 км. 4 конкурс «Ти – мені, я – тобі». (Команди задають по три запитання, які підготували заздалегідь). Висота підняття 545 км. 5 конкурс «Хмари» (На мультимедійній дошці три види хмар. По одному учню з команди вибирають по одному виду хмар) Підняття на 200 км. 6 конкурс «Цифровий диктант» - «Магія цифр». Кількість азоту в складі повітря. «Восток» (3,5,8,1,7,6,4,2) «Союз» (6,4,1,8,2,3,5,7) Підняття 200 км. 7 конкурс «Знайди помилку» (2 учні від кожної команди) Всі прилади відносяться до теми «Атмосфера». а) барометр; б) нівелір; в) опадомір; г) термометр. 2. Всі вітри відносяться до мусонних. а) постійні; б) сезонні; 3. Вітер визначають за … а) напрямом; б) силою; в) висотою; г) швидкістю. 4. Атмосфера складається з … а) стратосфери; б) тропосфери; в) астеносфери; г) інших шарів атмосфери. Підняття 200 км. 8 конкурс «Кросворд» Сніг, дощ, град. Висота підняття 200 км. 9 конкурс «Відгадай» (По одному учню від команди – на мультимедійне зображення «Бриз», по одному учню демонстраційна картка «Циклон», «Антициклон». По три учні на умовні знаки відображення погоди) Розповідь про денний бриз з мультимедійним супроводом. Розповідь про нічний бриз з мультимедійним супроводом. Підняття 100 км. 10 конкурс «Прикмети погоди». Конкурс продовжується до останньої відповіді команди. Підняття 200 км. Здати графік температур, діаграму хмарності і розу вітрів з конкурсу № 2. 11 конкурс «Негативні факти» Навести по 3 приклади негативного впливу людини на атмосферу. Навести по три приклади впливу атмосфери на людину. Підняття 200 км. 12 конкурс «Метеорологічні прилади» Відгадати по два прилади, що стоять на парті (барометр, гігрометр, опадомір, термометр) Підняття на 200 км Підбиття підсумків конкурсів. IV. Висновок про значення атмосфери і оцінювання учнів. V. Домашнє завдання: повторити терміни, основні поняття з теми.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |