Головна » Фізика |
Мета. Вивчити принцип дії квантових джерел світла (лазерів) та їх основні застосування; показати роль науки у прискорення науково-технічного прогресу, розвивати вміння робити висновки; виховувати в учнів інтерес до фізики; виховувати почуття працелюбності та наполегливості; формувати науковий світогляд; розвивати інтерес до науково-популярної літератури та фізики Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу. Наочність і обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, ППЗ «Фізика-11», підручники, шкільний ОКГ. Структура уроку І. Актуалізація опорних знань – 5 хв. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети, і завдань уроку – 2 хв. ІІІ. Вивчення нового матеріалу -20 хв. ІV. Узагальнення та систематизація знань – 15 хв. V. Підсумки уроку, домашнє завдання – 3 хв.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань (Фронтальне опитування) Які хвилі називають монохроматичним?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети, і завдань уроку
ІІІ. Вивчення нового матеріалу Шкільна лекція з використанням ППЗ «Фізика-11» (додаток №1) за таким планом: 1. Монохроматичне і когерентне випромінювання. 2. Спонтанне і вимушене (індуковане) випромінювання. 3. Інверсна населеність рівнів. 4. Принцип дії лазерів. 5. Будова рубінового лазера. 6. Властивості лазерного випромінювання 7. Застосування лазерів 8. Лазерний пінцет (мультимедійна презентація учня, додаток №2) .
ІV. Узагальнення та систематизація знань Учні працюють над текстом підручника (§ 80), складають відповіді на основні питання теми уроку (питання спроектовано на екран, додаток 3)
V. Підсумки уроку, домашнє завдання Оцінювання роботи класу, окремих учнів. Домашнє завдання: вивчити §80, повторити матеріал §§ 75-79. Розв’язати задачі 1244, 1245, 1246 (Р).
Література Фізика 10-11 кл.: Програми для профільн. кл. загальноосвіт. навч. закладів з укр.мовою навч./ [О.Бугайов, М. Головко, Л. Закота та ін.]. – К.: Пед.преса, 2004. – 144 с.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |