Головна » Біологія |
Мета: ознайомити з можливостями використання різних відділів водоростей у галузях господарства, з їх значенням у природі; повторити головні особливості будови різних відділів водоростей; розвивати пам'ять, логічне та екологічне мислення, уміння узагальнювати та робити висновки; виховувати поняття значущості водоростей у біосфері загалом та в житті людини зокрема Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань Обладнання: підручник Біологія: Підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / М.М. Мусієнко, П.С. Славний, П.Г. Балан. – К.: Ґенеза, 2007. – 228 с.: іл.; авторська презентація; матеріали для роботи у грі «Знайди місце»; картки з таблицею (на кожного учня) для відповідей диктанту Хід уроку І. Організація класу. Створення емоційного настрою учнів Давайте один одному всміхнемось Із усмішки натхнення зачерпнемо Із настроєм почнемо працювати І перешкоди будь-які долати ІІ. Повідомлення теми та мети уроку [Слайд 1] З’ясовуємо як учні розуміють поняття «значення» і відповідно до цього формулюємо основну навчальну мету: «ознайомитися з роллю водоростей у природі та можливостями їх використання людиною». ІІІ. Мотивація Водорості нам забезпечили умови існування, є нашою їжею і навіть одягом а у недалекому майбутньому можуть замінити паливо. ІV. Відтворення та коригування опорних знань Над якою темою ми працювали останні чотири уроки? Про що ми дізналися? [Усно. Фронтально] [Диктант з ключовими запитаннями] [Слайд 2] Взаємоперевірка диктанту. [Слайд 3] Попереднє оцінювання: за кожну правильну відповідь диктанту – 0,5 бали (у сумі 8 балів). V. Засвоєння нових знань Робота з підручником § 39. [Самостійно] Руханка «Так» чи «Ні» Учням пропонуються твердження стосовно опрацьованого у підручнику матеріалу. Якщо твердження правильне – вони сидять на місцях, якщо ні – піднімаються з місць і піднімають руки угору. Водорості є замінниками металів. (Ні) Водорості споживає у їжу людина. (Так) Водорості є матеріалом для будівництва космічних кораблів. (Ні) Водорості виробляють кисень для дихання. (Так) Водорості використовують для виробництва клею. (Так) Водорості використовують для виробництва скла. (Ні) Повідомлення учнів про використання водоростей людиною. Коротке обговорення їх. Оцінювання. Презентація «Значення водоростей». [Слайд 5 – 35] VІ. Узагальнення та систематизація понять Гра «Знайди місце» Учні по черзі виходять до дошки на якій прикріплені фото водоростей і речей, що виготовленні з їх використанням. Кожен бере по два зображення, пояснює який саме вид використання чи роль у природі ілюструється і прикріплює фото у відповідну колонку «Значення водоростей у природі» чи «Значення водоростей у житті людини». VІІ. Підведення підсумків. Оцінювання До отриманих за диктант балів додається 1 – 2 бали за участь у грі «Знайди місце» та 1 бал за активну участь на уроці. VІІІ. Домашнє завдання [Слайд 36] Опрацювати § 39; Обрати посильне завдання: І скласти кросворд до теми «Водорості», ІІ скласти тести до теми «Водорості». Відповісти на тестові завдання у блозі (за бажанням)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |