Головна » Біологія |
Мета: Сформувати у учнів поняття про квітку як генеративний орган рослини, що є відозміненим пагоном, розкрити біологічне значення ії головних частин, виявити подібність у будові квіток різних рослин; Удосконавлювати вміння і навички роботи з лабораторними приладами, підручником, формувати висновки, узагальнення; розвивати вміння логічно мислити; виховувати зацікавленість до біології як наукі, уважність, спостережливість, допитливість. Структура уроку. Актуалізація опорних знань учнів. Фронтальна бесіда Що таке пагін) Індивідуальне завдання: А) Скласти схему будови пагону? Б) Скласти схему відозмін пагону? В) Скласти схему функцій частин пагону? Цифровий діктант: Код: Сітчасте жилкування. Запитання. Як називається основна частина листка? (3) Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети уроку. Завдання Розв’яжіть анаграми: К А В Т И К (квітка) П Г А Н І (пагін) До якого царства ми віднесемо ці терміни? (формується мета, цілі, які повинні досягти учні під час уроку.) Сприйняття та засвоєння нового матеріалу. Учитель роздає учням жетони різних кольорів ( по 5 штук – червоних, жовтих, синіх, зелених, за якими вони об’єднуються у группи.) Завдання 1 група:Вивчіть будову квітки. Що таке пелюстки, чашолистики, тичинка, маточка 2 група: Вивчіть будову квітки. Що таке квітконіжка, квітколоже? 3 група: З’ясуйте значення квітки для покритонасінних рослин. 4 група: Розглянте різноманітіні квіткі. З’ясуйте причини різноманітності квіток. Закріплення нового матеріалу. Виконання лабораторної работи № 9. Тема: “Будова і різноманітність квіток.” Мета: ознайомитися з будовою і різноманітністю квіток, їх значенням у житті рослин. Висновок: Дайте відповіді на питання6 Чому квітка є відозміненим пагоном? Підсумки уроку. На цьому єтапі учні з’ясовують біологічне значення квіткі як генеративного органу рослин. Учитель корегує думки учнів, виправляє помилкові уявлення. Школярі самостійно формують узагальнюючий висновок: Квітка – вкорочений видозмінений пагін, що забеспечує насіннєве розмноження. Домашне завдання: п. 27 підручника Вивчити відповідний п. підручника. підібрати легенди про квіти;
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |