Головна » Біологія

Лабораторна робота № 9 «Вивчення будови черепашок молюсків»

Мета: Ознайомити учнів з різноманітністью молюсків, провести лабораторну роботу з порівняння та визначення черепашок молюсків, Розвивати вміння самостійної  роботи з підручником, уміння знаходити ознаки подібності та відмінності в будові черепашок молюсків, розвивати бережливе ставлення до навколишнього світу.

 Структура уроку:

Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності.

Обговорення питання: У кольмарів та восьминогів немає черепашки. Чому ж їх відносять до типу Молюскі?

Вивчення нового матеріалу: ( робота по группам з підручником та заповнення таблиць у зошиті з друкованою основою стр. 28 – 29)

1 група: Особливості зовнішньої будови Черевоногих молюсків.( стр. 131-132)

2 група: Особливості зовнішньої будови Двостулковиз молюсків.(стр. 136-137)

3 група: Особливості зовнішньої будови Головоногіх молюсків.(стр. 132-134)

4 група: Особливості внутрішньої будови Черевоногих молюсків. ( стр. 131-132)

5 група: Особливості внутрішньої будови Двостулковиз молюсків. (стр. 136-137)

6 група: Особливості внутрішньої будови Головоногіх молюсків. ( стр. 131-132)

Таблиця №1

Таблиця № 2

«Порівняльна характеристика черевоногих, двостулковиз та головоногіх молюсків»

Виконування лабораторної роботи №9 «Вивчення будови черепашок молюсків»

Мета: За допомогою малюнків зрівняти черепашки черевоногих та двустулкових молюсків. ( стр. 31 зошита)

Закріплення матеріалу

З якими класами молюсків ми сьогодні познайомилися?
Як відбувається пересування різних класов молюсків?
Назвіть представників класу: двостулкових, черевоногіх, головоногіх молюсків.

Домашне завдання: параграф 28 – 29, повторити П. 20 – 27, підготувати реферати з теми: «Значення молюсків у природі та житті людини».


Теги: Самойленко О.Г., молюски
Навчальний предмет: Біологія
Переглядів/завантажень: 963/189


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar