Головна » Біологія |
Мета: Ознайомити учнів з різноманітністью молюсків, провести лабораторну роботу з порівняння та визначення черепашок молюсків, Розвивати вміння самостійної роботи з підручником, уміння знаходити ознаки подібності та відмінності в будові черепашок молюсків, розвивати бережливе ставлення до навколишнього світу. Структура уроку: Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності. Обговорення питання: У кольмарів та восьминогів немає черепашки. Чому ж їх відносять до типу Молюскі? Вивчення нового матеріалу: ( робота по группам з підручником та заповнення таблиць у зошиті з друкованою основою стр. 28 – 29) 1 група: Особливості зовнішньої будови Черевоногих молюсків.( стр. 131-132) 2 група: Особливості зовнішньої будови Двостулковиз молюсків.(стр. 136-137) 3 група: Особливості зовнішньої будови Головоногіх молюсків.(стр. 132-134) 4 група: Особливості внутрішньої будови Черевоногих молюсків. ( стр. 131-132) 5 група: Особливості внутрішньої будови Двостулковиз молюсків. (стр. 136-137) 6 група: Особливості внутрішньої будови Головоногіх молюсків. ( стр. 131-132) Таблиця №1 Таблиця № 2 «Порівняльна характеристика черевоногих, двостулковиз та головоногіх молюсків» Виконування лабораторної роботи №9 «Вивчення будови черепашок молюсків» Мета: За допомогою малюнків зрівняти черепашки черевоногих та двустулкових молюсків. ( стр. 31 зошита) Закріплення матеріалу З якими класами молюсків ми сьогодні познайомилися? Домашне завдання: параграф 28 – 29, повторити П. 20 – 27, підготувати реферати з теми: «Значення молюсків у природі та житті людини».
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |