Головна » Алгебра |
Мета уроку: Сприяти узагальненню та систематизації знання учнів про лінійну функцію, її властивості, графік; дослідженню як розміщується графік лінійної функції залежно від k та b; дослідити взаємне розміщення двох лінійних функцій в залежності від їх кутових коефіцієнтів та вільних членів; сприяти виробленню навичок знаходити рівняння лінійної функції за її графіком. Розвивати логічне та абстрактне мислення, пізнавальну активність учнів; прищеплювати інтерес до вивчення математики. Виховувати впевненість у своїх силах, відповідальність, працьовитість.. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Обладнання: Таблиці, роздатковий та дидактичний матеріали, картки-завдання, графіки функцій, листки самоооцінювання. Хід уроку І. Організаційний момент. Вступне слово вчителя. Добрий день діти! Урок сьогодні буде незвичайним. Хочу, щоб він запам’ятався кожному з вас, щоб математика залишалася вашим улюбленим предметом. Його мета – повторити та систематизувати ваші знання і вміння з теми: «Функції». Функції – одне з найважливіших понять сучасної математики. 7 клас - це перший і головний етап при вивченні цієї теми. Для роботи на цьому уроці нам треба об’єднатися в групи. (Об’єднання в групи йде методом витягування однієї з частинок розрізаної картинки ) Наочність та обладнання: конспект «Функції. Лінійна функція», презентація Microsoft PowerPoint, проектор, екран. Хід уроку І. Організаційний етап Девіз уроку: «Відкриття – це 10% натхнення і 90% праці» Епіграф: «Узагальнення – один із найважливіших факторів розвитку математики» ІI. Перевірка домашнього завдання Математичний диктант (слайд 2 - 4) (робота в парах)
(Після написання диктанту учні обмінюються зошитами і перевіряють роботи (слайд 5)
Перевірка завдання, заданого за підручником (слайд 6) ІІІ. Удосконалення знань і вмінь. Кожна група учнів отримує завдання (слайд 7)
а) І група. Побудувати графік функції y = x; y = 2x; y = 0,5х. ІІ група. Побудувати графік функції y = - x; y = - 2x; y = - 0,5х. ІІІ група. Побудувати графік функції y = x; y = 5x; y = - 5х. (На екран висвітлюється відповідь і представник кожної групи звітує про виконане завдання, робить висновки про розміщення прямих, а представники інших груп записують дане завдання в зошити) (слайд 8 – 10)
б) І група. Побудувати графік функції y = 2x + 5; y = 3x - 3; y = х – 7; у = 0,5х + 2. ІІ група. Побудувати графік функції y = - 2x + 5; y = - 3x - 3; y = - х – 7; у = - 0,5х + 2. ІІІ група. Побудувати графік функції y = - 2x +4; y = 2x + 4; y = 4; у = - 6х + 4.
(слайд 11 – 13) в) І група. Побудувати графік функції y = 2x + 4; y = 2x - 5; y = 2х; у = 2х + 7. ІІ група. Побудувати графік функції y = 7; y = 3; y = 0; у = - 4. ІІІ група. Побудувати графік функції х = - 3; х = 0; х = 2; х = 5.
(слайд 14 – 16). Розв’язування вправ за підручником колективно (підручник Г.П. Бевз, В.Г. Бевз): № 959, № 961, № 962 Завдання за картками (для високого рівня)
V. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.
В підсумку уроку вчитель нагадує, що саме на уроці було зроблено і повторено, пояснює домашнє завдання, дає оцінку всьому класу та називає оцінки конкретним учням.
VІ. Домашнє завдання. Повторити § 21 – 23, розв’язати № 955, № 957 (середній та достатній рівні), №963 (високий рівень) (слайд 17)
Підготувала Синюк Л.М. – вчитель математики Новоборівського НВК «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступенів» Володарсько – Волинського району Житомирської області
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |