Головна » Алгебра

Функція. Область визначення та область значень функції - 2

ФУНКЦІЯ. ОБЛАСТЬ ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОБЛАСТЬ ЗНАЧЕНЬ ФУНКЦІЇ

Перевірка домашнього завдання Завдання 1. Поясніть хід розв’язання рівнянь:

Завдання 2. Поясніть, як, використавши результати завдання 1, знайти значення змінної, при яких виконуються нерівності:

Виконання усних вправ 1. Укажіть область визначення функції, яку задано формулою:

2. Знайдіть значення функції, яку задано формулою що відповідає значенню аргументу: –6; 12; 0; 1,5. 3. Функцію задано формулою: Знайдіть значення аргументу, якому відповідає значення функції, що дорівнює 0.

Виконання письмових вправ 1. Знайдіть область визначення функції, заданої формулою:

2*. Функція задана частково: Знайдіть значення функції, що відповідає значенню аргументу, що дорівнює –2; 0; 3.

3. Від квадрата зі стороною 10 см відрізали прямокутник зі сторонами 8 см і х см (див. рис.). Позначивши площу частини, що залишилась (у см2), буквою у, виразіть залежність у від х формулою. Знайдіть: значення у, якщо х=2,5; 2) значення х, якщо у=20;36; 3) яка область визначення цієї функції?

4*. Знайдіть найменше значення функції . 5*. Доведіть, що функція не може набувати від’ємних значень. Яка область визначення функції? Якого найбільшого значення набуває функція?

6*. Додатково (на повторення) Встановіть пропущене число. 5 ?

Контрольні запитання 1. Наведіть приклад функціональної відповідності між числами. 2. Поясніть на прикладі, що таке аргумент і що таке функція. 3. Які ви знаєте способи задання функції? 4. Що називають областю визначення та областю значень формули?

Домашнє завдання № 1. Функція задана формулою 1) Знайдіть значення функції, які відповідають значенням аргументу –8; 0; 16. 2) Знайдіть значення аргументу, якому відповідає значення функції: –3; 1. 3) При якому значенні х значення функції дорівнює значенню аргументу? в 3 рази більше за значення аргументу?

№ 2. Розгляньте функцію Знайдіть пари значень х та у для всіх цілих значень х та запишіть їх у вигляді (х;у). Як можна зобразити ці пари чисел? Виконайте відповідну побудову.


Теги: функція
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 1090/279


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar