Головна » Молодші класи » Математика |
Мета: Закріплювати знання табличних результатів дії множення і ділення під час виконання завдань різних видів; вправляти учнів у засвоєнні ділення і множення під час розв’язування задач; познайомити з міфічними героями |
Мета: скласти та засвоїти таблицю додавання і віднімання числа 1, формувати вміння розв`язувати приклади і задачі з опорою та без опори на таблицю додавання і віднімання числа 1, розвивати обчислювальні навички, виховувати спостережливість, кмітливість, любов до математики |
Мета. Закріплювати знання учнів отримані на попередніх уроках, удосконалювати вміння працювати над задачею, складати обернені задачі; розвивати обчислювальні навички, пам'ять, уважність, мислення |
Мета уроку: ознайомити зі змістом та ідеями доведення теоре¬ми про формулу плоті трикутника й наслідків з неї; сформувати вміння: відтворювати зміст вивчених формул |
Мета уроку
Вчити учнів читати і записувати шестицифрові числа.
Закріплювати уявлення про класи одиниць і тисяч, їх розрядну структуру.
Формувати вміння множити і ділити на 10, 100, 1000 |
Мета. Ознайомити учнів з усним відніманням круглих трицифрових чисел від розрядних трицифрових чисел; удосконалювати вміння учнів розв*язувати прості задачі на додавання і віднімання , використовуючи природничий матеріал |
Мета: познайомити учнів з дикими тваринами рідного краю взимку, способом їхнього життя і ознайомити із професіями працівників лісу; повторити додавання та віднімання круглих десятків; розвивати обчислювальні навички, пам’ять |
Мета: Повторити і закріпити загальне правило додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, формувати вміння розв’язати задачі на дві дії, в яких потрібно порівняти результати першої дії з одним із даних задач |
Мета. Вправляти учнів у засвоєнні таблиці множення числа 2, вчити розв’язувати задачі на множення; розвивати навички самостійної роботи, викликати інтерес до вивчення математики. |
Мета: Закріплювати в учнів уміння письмово додавати й віднімати двоцифрові числа; складати й розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення, схильність до аналізу й синтезу; виховувати уважність, старанність |