Головна » 9 клас » Всесвітня історія |
Відзначте ім’я французького письменника і філософа епохи Просвітництва, якому належать слова: «Якби Бога не було, то його слід було б вигадати» |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті італійські держави;
• називати райони, охоплені повстаннями з вимогами об’єднати Італію |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати зовнішню політику Англії |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті хід громадянської війни в США |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і США |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• називати причини франко-прусської війни |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• аналізувати соціально-економічне та політичне становище Німеччини |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини втрати Англією промислового лідерства |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США |