Головна » 9 клас

Біографія Т. Г. Шевченка 1. Хто були батьки Т. Г. Шевченка, коли вони народилися? 2. Коли батьки Тараса Шевченка переїхали жити в село Моринці і де вони там жили?
Поезія Т.Г. Шевченка 1. Коли Т. Г. Шевченко почав писати віршовані твори? 2. З якого першого надрукованого вірша розпочалася творчість Т. Г. Шевченка, і якими словами починається вірш?
Обдарований від природи Тарас рано відчув тягу до малювання. Ще змалку крейда і вуглинка були для нього неабиякою радістю. Все було обмальовано: стіни, лави, стіл в хаті і на дворі, в себе і у гостях
Творчість Тараса Григоровича Шевченка в історії загальнолюдської духовної діяльності – виключне явище
Мета: розширити відомості дев’ятикласників про процес і результат розвитку української мови в ході історичного становлення українського суспільства та його культури; сформувати вміння визначати основні періоди розвитку мови, характеризувати особливості їх
Мета: повторити найважливіші теоретичні відомості з синтаксису і пуктуації, зокрема про просте неускладнене речення, розділові знаки в ньому; актуалізувати мотиваційні резерви дев’ятикласників щодо аналізу головних і другорядних членів речення
Мета: повторити найважливіші теоретичні відомості з синтаксису і пунктуації, зокрема про просте ускладнене речення, розділові знаки в ньому; актуалізувати мотиваційні резерви дев’ятикласників щодо аналізу простого ускладненого речення
Мета: повторити основні пунктограми в простому неускладненому й ускладненому реченні; удосконалити вміння визначати їх у синтаксичних конструкціях, розвивати практичні вміння вживати розділові знаки відповідно до правил пунктуації
Мета: удосконалювати мовленнєво-мисленнєві вміння учнів визначати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати типологічний, композиційний і змістовий аналіз публіцистичного тексту розповідного характеру
Мета: поглибити знання дев’ятикласників про пряму мову; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити речення з прямою мовою, правильно розставляти розділові знаки й інтонувати речення з прямою мовою; розвивати творчі вміння складати речення з прямою мовою
1-10 11-20 ... 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 ... 451-460 461-465