Головна » 9 клас |
Мета: перевірити якість знань учнів за темою «Від романтизму до реалізму. Російська література початку ХІХ ст.»; розвивати творчі здібності учнів, виховувати прагнення досягти високих результатів |
Мета: узагальнити та систематизувати вивчений протягом року матеріал; розвивати увагу, комунікативні навички, уміння працювати в групі; виховувати прагнення пізнання; активізувати читацькі інтереси учнів |
Мета: узагальнити знання учнів про поетів і письменників, з творчістю яких знайомились упродовж навчального року; розвивати творчі здібності, пізнавальну активність та читацький інтерес учнів |
Мета: формування вмінь і навичок застосування тео¬ретичних знань до соціальної практики; розвиток соціально-нормативної діяльності учнів, активізація думки, емоційно-ціннісного потенціалу особистості шляхом розв'язання завдань |
У грі беруть участь четверо гравців. Для конкурсу "Підказка" вони запрошують своїх знайомих. У фіналі грають двоє, перемагає один учень. Бажано, щоб переможець отримав книги О. Пушкіна як нагороду за свою ерудицію |
Мета: ознайомити учнів із завданням і структурою курсу «Історія України» у 9 класі, його хронологічними межами та періодизацією; зі змістом та побудовою підручника, атласів, робочих зошитів, додатковою навчальною та енциклопедичною літературою |
Мета: формувати в учнів знання про адміністративно-територіальний та регіональний поділ українських земель у складі Російської імперії наприкінці XVIII — на поч. ХІХ ст., а також охарактеризувати чисельність та етнічний склад українського населення |
Мета: охарактеризувати адміністративно-територіальний устрій та регіональний поділ українських земель у складі Австрійської імперії наприкінці ХVIII — на початку ХІХ ст., а також з’ясувати соціальне та національне становище українського населення |
Мета: з’ясувати, яке місце посідала Україна в системі міжнародних відносин в пер. третині ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами, аналізувати їх, робити висновки, виділяти головне і другорядне, систематизувати історичний матеріал |
Мета: формувати в учнів знання про початок національного відродження в Наддніпрянській Україні, яка перебувала під владою Росії, наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст., а саме — про розгортання суспільно-політичного руху та заходи щодо відновлення автономії України |