Головна » 9 клас |
Мета: узагальнити знання про життя та творчість Ф. Шіллера; розвивати усне та писемне зв’язне мовлення, творчі здібності учнів, уміння аргументовано відстоювати та представляти власну точку зору |
Мета: контроль знань та умінь учнів за темою «Література ХVІІІ ст. Просвітництво»; розвивати творчі здібності учнів, виховувати прагнення досягти високих результатів; готувати учнів до незалежного зовнішнього оцінювання |
Мета: ознайомити з поняттям «романтизм»; навчити визначати характерні риси романтизму; активізувати читацький інтерес учнів; розвивати навички конспектування; дати поняття про романтичну лірику |
Мета: поглибити знання про романтизм як напрям світової літератури; ознайомити з життям та творчістю Гофмана; розвивати творчу уяву і читацький інтерес учнів; виховувати інтерес до літератури та мистецтва |
Мета: проаналізувати сюжетну лінію, тематику і проблематику повісті; розвивати навички аналізу художнього твору, складання характеристики персонажу; виховувати кращі риси людського характеру |
Мета: навчити учнів визначати у творі наявність іронії та гротеску; розвивати навички аналізу художнього твору; виховувати найкращі риси людського характеру |
Мета: розвивати усне та писемне зв’язне мовлення, творчі здібності; виховувати прагнення володіти художнім словом; розвивати критичне мислення і толерантне ставлення до думок інших |
Мета: поглибити знання про творчість Гофмана; ознайомити учнів з твором Е. Гофмана «Золотий горнець»; виховувати інтерес до літератури та мистецтва |
Мета: повторити відомості про романтизм; продовжити знайомство із найвидатнішими представниками цього напрямку; розвивати читацький інтерес учнів, розвивати творче мислення; виховувати вдумливого читача, повагу до духовних надбань людства |
Мета: продовжити знайомство з творчістю Генріха Гейне; розвивати творче мислення учнів, навички виразного читання поетичних творів; збагачувати й удосконалювати мовлення; розвивати читацькі інтереси учнів |