Головна » 8 клас |
Мета: поглибити знання учнів про життєвий подвиг і творчий шлях видатної письменниці, допомогти усвідомити, як світогляд митця впливає на творчість |
Мета: поглибити знання про творчість та світову велич поета; розвивати вміння розкривати питання уроку-семінару, виступаючи з повідомленнями, слухати, робити записи, висновки, узагальнення; виховувати любов і шану до творчості Т.Шевченка |
Мета: ознайомити учнів з малярською спадщиною Т. Г. Шевченка; розвивати вміння учнів читати художнє полотно, розуміти переживання змальованих на картині образів; творчу уяву |
Мета: ознайомити учнів з невідомими сторінками біографії Т. Г. Шевченка, творами поета, покладеними на музику; розкрити дітям нові грані обдарованості Шевченка; розвивати естетичні смаки учнів |
Мета: узагальнити матеріал про життєвий і творчий шлях геніального поета України Т. Г. Шевченка; прищеплювати інтерес до української літератури; виховувати почуття національної самосвідомості, патріотизму, повагу й шанобливе ставлення до поета |
Мета: ознайомити учнів із літературними творами письменників Кіровоградщини; формувати патріотичні почуття; виховувати любов до рідного краю, українського слова та почуття гордості за свій народ, свою культуру |
Мета: розширити відомості восьмикласників про рідну мову, сформувати поняття про мову як найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу; сформувати вміння аналізувати висловлювання, на їх основі будувати власне міркування |
Мета: повторити найважливіші теоретичні відомості з синтаксису і пунктуації, зокрема про словосполучення й речення як основні синтаксичні одиниці, про особливості вживання звертань, вставних слів і однорідних членів речення |
Мета: повторити, узагальнити й поглибити основні теоретичні відомості про просте і складне речення, пряму мову й діалог, сформувати цілісну систему особистих знань восьмикласників з теми |
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння учнів визначати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати типологічний, композиційний і змістовий аналіз художнього тексту розповідного характеру |