Головна » 8 клас

Мета: охарактеризувати основні ознаки економічного розвитку українських земель у першій половині XVII ст., визначити особливості соціально-економічного та політичного становища українців у цей період
Мета: охарактеризувати становище греко-католицької та православної церков після Берестейської унії, а також дати оцінку історичній діяльності Петра Могили щодо впорядкування церковного життя
Мета: визначити, з якою метою українське козацтво брало участь у Хотинській війні, охарактеризувати політичну, військову та просвітницьку діяльність гетьмана П. Конашевича-Сагайдачного
Мета: визначати причини повстань 20–30-х років XVII ст., а також розглянути хід національно-визвольних повстань під проводом Т. Трясила, І. Сулими, П. Павлюка, Я. Острянина, Д. Гуні, з’ясувати їх значення
Мета: визначити умови і стан розвитку культури в Україні в другій половині XVI — першій половині XVII ст., а також охарактеризувати розвиток освіти, книгодрукування та літератури в даний період
Мета: охарактеризувати розвиток українського мистецтва, а саме: музики, театру, архітектури та живопису в першій половині XVII ст.; розвивати в учнів уміння на основі джерел інформації аналізувати й узагальнювати історичні явища та події
Мета: повторити та узагальнити матеріал теми, а саме: соціально-економічний розвиток українських земель, становище українського козацтва, церковне та культурне життя на українських землях в першій половині XVIІ ст.; підготуватися до тематичного оцінювання
І. Обрати одну правильну відповідь. 1. Позначте правильне твердження. А Польща і Литва об’єдналися в єдину федеративну державу — Річ Посполиту за Берестейською унією
Мета: визначити причини та передумови Національно-визвольної війни українського народу проти польського панування, дати характеристику історичної постаті Богдана Хмельницького та його сподвижників
Мета: охарактеризувати й дати оцінку основним подіям Національно-визвольної війни 1648 — поч. 1649 років, визначити їх значення; розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами, аналізувати та порівнювати їх, робити висновки
1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-260 ... 451-460 461-461