Головна » 8 клас

Мета: вчити знаходити в тексті приклади винахідливості, допитливості, розуму головного героя; характеризувати літературний персонаж; орієнтуватися в подіях поеми Гомера
Мета: здійснити контроль знань за темою «Антична література. Міфи. Поеми Гомера»; з’ясувати рівень засвоєння літературознавчих термінів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати прагнення досягти високих результатів
Мета: ознайомити з особливостями давньогрецької лірики, її жанрами, головними представниками; зацікавити особистістю Тіртея, його поезією; дізнатися про значення слова елегія; вчити визначати жанр вірша
Мета: зацікавити особистістю Архілоха; ознайомити із творчістю поета; вчити визначати віршовий розмір; вдосконалювати навички аналізу художнього тексту; розвивати увагу, вміння висловлювати власну думку
Мета: зацікавити особистістю Сапфо; ознайомити із творчістю поетеси; вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати почуття прекрасного; виховувати толерантність
Мета: ознайомити з біографічними відомостями про Анакреонта, вчити визначати особливості лірики поета; розвивати асоціативне мислення; виховувати оптимістичний, життєствердний погляд на світ
Мета: вчити використовувати партитуру для читання вірша, пояснювати власний вибір поезії; розвивати уміння емоційно та проникливо читати художній твір, артистичні здібності; виховувати любов до художнього слова
Мета: ознайомити з особливостями виникнення, облаштування та функціонування давньогрецького театру; сприяти усвідомленню того, що давньогрецький театр був важливим засобом виховання найширших мас народу; розвивати уважність
Мета: продовжити знайомство з традиціями давньогрецького театру; ознайомити з відомостями про життя і творчість Есхіла; працювати над текстом уривків із трагедії «Прометей закутий»; розвивати акторські здібності; виховувати інтерес до театру як особливого виду мистецтва
Мета: повідомити про життя та творчість Вергілія, «золоту добу» Октавіана Августа; з’ясувати походження слова меценат; ознайомити з історією створення поеми «Енеїда»; продовжити роботу над виразним читанням; розвивати уважність
1-10 11-20 ... 141-150 151-160 161-170 171-180 181-190 ... 451-460 461-461