Головна » 7 клас |
Мета: з'ясувати передумови об'єднання Галицької та Волинської земель; простежити династичні зв'язки князівських родів від часів Київської Русі до моменту утворення Галицько-Волинської держави |
Мета: характеризувати політичний та соціально-економічний розвиток Галицького та Волинського князівств; з'ясувати стан культури в Київській Русі в період роздробленості; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні факти |
Після уроку учні зможуть: визначати хронологічні межі середніх віків та Великого переселення народів; називати закони історичного розвитку, характеризувати види історичних джерел; удосконалити навички роботи з історичними текстами, схемами і таблицями |
Після уроку учні вмітимуть: показувати на карті територію Європи, місця розселення племен варварів, напрям їхнього руху на територію Римської імперії; описувати життя германських племен |
Після уроку учні:
знатимуть, як відбувалася внутрішня колонізація Європи, змінювалися навколишнє середовище та чисельний склад населення Європи, які чинники впливали на цей процес |
Після цього уроку учні: зможуть назвати основні стани суспільства, його характерні ознаки, особливості станової монархії; порівнювати становище різних станів середньовічного суспільства; характеризувати станову монархію, систему васалітету |
Після цього уроку учні: називатимуть держави, що утворилися після розпаду Франкської імперії; показуватимуть на карті держави, що утворилися після розпаду імперії Карла Великого; познайомляться з процесом формування державної влади |
Після уроку учні: знатимуть причини та місця появи міст; показуватимуть на карті найбільші міста Європи; зможуть описати середньовічні міста, спираючись на ілюстрації та історичні й інформативні тексти |
Очікувані результати:
Під час уроку учні візьмуть участь в історичній реконструкції; вони отримають знання про цеховий устрій Середньовіччя шляхом персоніфікації та драматизації; продовжать роботу з історичними джерелами, історичною картою |
Після цього уроку учні зможуть: давати характеристику історичним діячам; упізнавати історичного діяча за описом; показувати на карті території середньовічних держав; орієнтуватися в часі й називати дати найважливіших подій теми |