Головна » 6 клас » Українська мова |
Мета: ознайомити шестикласників з основними вимогами до оформлення оголошення як документа офіційно-ділового стилю (його структурою і мовним оформленням); розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати організаційні й рекламні оголошення відповідно до комунікативного завдання. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент IІ. Ознайомлення шестикласників з темою, метою і завданнями уроку ІІІ. Актуалізація мотиваційних резервів учнів з теми Вибіркова робота
Набрати чинності; національний хіт-парад; діяти на засадах; довести до відома; офшорна зона; у відповідь на ваш лист; визнати такими, що втратили чинність; штучний голодомор; актуальність теми дослідження; накласти стягнення; порядок денний; силовий тиск на виборців; строк чинності; вступити в права; у відповідь на; відповідно до. Зіставлення базових знань з новими
ІV. Колективна робота з текстами-зразками
Коментар учителя. Оголошення — це документ, в якому міститься потрібна інформація. За змістом оголошення поділяють на два види: 1)організаційні (про майбутню подію чи захід); 2) рекламні (оголошення про навчання, роботу, послуги та ін.). За формою оголошення бувають писані, мальовані, комбіновані, відтворені механічним способом. Сучасний рівень поліграфічного виробництва, копіювальної техніки дає необмежену змогу пошуків різних шрифтів і кольорів. Окрім традиційних аркушів із текстом, оголошення розміщують на спеціальних щитах (біг-бордах), транспорті, будівлях і спорудах, листівках і проспектах, радіо і телебаченні. V. Робота над складанням оголошення Уважно прочитати пам’ятку «Як оформляти оголошення». Дотримуючи основних вимог цієї пам’ятки, скласти два варіанти оголошення про якусь святкову подію, що відбуватиметься у вашому класі чи школі: а) в офіційно-діловому стилі; б) у жартівливій формі.
VІ. Підсумок уроку VІІ. Домашнє завдання Уявити себе працівником однієї із приватних фірм, якому доручено розробити зміст оголошення. Скласти й записати оголошення. З’ясувати, які реквізити обов’язкові для рекламних оголошень.
| |
Переглядів: 1043 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |