Головна » 6 клас » Українська мова |
Мета: ознайомити шестикласників з основними вимогами до складання плану роботи як документа офіційно-ділового стилю (його структурою і мовним оформленням); розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати плани роботи |
Мета: ознайомити шестикласників з основними вимогами до оформлення оголошення як документа офіційно-ділового стилю (його структурою і мовним оформленням) |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень шестикласників з розділу «Лексикологія», з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією |
Мета: ознайомити шестикласників з основними способами словотворення; cформувати загальнопізнавальні вміння змінювати й утворювати нові слова; звернути увагу дітей на красу й багатство осені |
Мета: повторити й систематизувати знання учнів про основні способи словотвору, сприяти зміцненню навичок визначення способу творення будь-якого слова; формувати й розвивати творчі вміння щодо використання різних способів у процесі творення нових слів |
Мета: ознайомити шестикласників із словотвірним словником, особливостями його побудови; формувати загальнопізнавальні вміння творити загальновживані слова, а також поетичні неологізми |
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, послідовність викладу матеріалу; інтелектуальні вміння ділити текст на смислові частини, зіставляти план і первинне висловлювання |
Мета: ознайомити учнів зі змінами приголосних при творенні слів-іменників із суфіксами ин(а) від прикметників на -ськ(ий) та -цьк(ий); буквосполученням -чн-(-шн-); формувати загальнопізнавальні вміння утворювати слова-іменники з суфіксами -ин(а) від прикметників на -ськ(ий) та -цьк(ий) |
Мета: ознайомити учнів зі змінами приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о); формувати вміння правильно вимовляти й записувати слова |
Мета: перевірити рівень сформованості мовленнєво-комунікативних умінь будувати твори-описи приміщень на основі особистих вражень; удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення |