Головна » 5 клас |
Мета: показати роль літопису у вивченні історії К иївської Русі, визначити походження назви «Русь», познайомити з першими київськими князями; засвоїти поняття «князь», «Київська Р усь», «язичництво», «християнство» |
Мета: познайомити з діяльністю князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого; з’ясувати причини прийняття християнства князем Володимиром; розвивати вміння розповідати за текстом про історичного діяча або історичну подію |
Мета: показати учням, які наслідки мали князівські міжусобиці й набіги половецьких загонів; розкрити значення рішень з’їзду у Любечі; дати характеристику Володимира Мономаха та його «Повчання дітям»; розвивати вміння складати розповідь на основі опорних слів |
Мета: з’ясувати, в чому полягала сила й небезпека монголо-татар і слабкість руських земель; познайомити учнів з героїчною обороною Києва; продовжувати розвивати вміння працювати з історичною картою, оцінювати інформацію історичних джерел |
Мета: з’ясувати обставини виникнення Галицько-Волинського князівства у 1199 р., його зв’язок із традиціями Київської Русі, проаналізувати діяльність галицько-волинського князя Данила |
Мета: показати учням, як литовські князі встановили своє панування на України; як утворилась нова держава Річ Посполита у 1569 році, яких змін зазнало становище українців під пануванням Польщі |
Мета: познайомити учнів з особою В.-К. О строзького та його діяльністю; розказати про О строзьку академію; розвивати вміння характеризувати історичного діяча, складати розповідь |
Мета: систематизувати та узагальнити матеріал з даної теми, закріпити знання учнів, визначити, що засвоїли добре, а над чим ще потрібно попрацювати; повторити основні поняття, дати, події даного періоду історії нашої держави |
Мета: сформувати в учнів уявлення про козацтво, Запорозьку Січ; визначити причини їх виникнення; засвоїти зміст понять: «козак», «Запорозька Січ», «гетьман», «козацька республіка», «козацька старшина», ознайомити учнів з організацією життя на Січі, побутом, звичаями козаків |
Мета: показати жахливі наслідки нападів турок і татар на українські землі; показати виключну роль козацтва у захисті українців; скласти історичний портрет Конашевича-Сагайдачного; розвивати просторові вміння; складати елементарні хронологічні задачі |