Головна » 5 клас |
Мета: ознайомити учнів з творчістю видатного письменника; закріпити знання з теорії літератури про баладу, анафору |
Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:а)прислів'я,б)приказка,в)загадка? |
Яких дійових осіб описано в цих уривках? |
Хто є верховним богом в грецькiй мiфологii? (Зевс) |
Мета: розкрити суть поняття «історія» як окремої науки, про минуле; ознайомити учнів з постатями відомих істориків; розвивати вміння на основі тексту стисло розповідати про історичну постать; знаходити слова-історизми та витлумачувати їх на основі тексту |
Мета: формувати початкові знання про історичний час, історичний простір та одиниці його вимірювання; знайомити учнів у загальному вигляді з поняттями хронологія, дата, лінія часу, легенда карти; розвивати хронологічні просторові вміння; формувати історичну свідомість |
Мета: ознайомити учнів із різними видами історичних джерел — писемними, усними, речовими, наголосити на їх значущості під час вивчення курсу; подати початкові відомості про допоміжну для історії науку — археологію, дати визначення понять «археологія», «історичні джерела» |
Мета: ознайомити учнів з допоміжними для історії науками — нумізматикою, сфрагістикою та геральдикою, пояснювати походження тризуба; засобами художнього твору розкрити специфіку життя скіфських племен, своєрідність їх побуту |
Мета: показати роль імен та назв в історії, опрацювати легенди про походження географічних назв, визначити поняття «топоніміка», «слов’яни», «сіверяни»; визначити джерела походження українського народу, назви «Україна», розвивати просторові вміння |
Мета: систематизувати та узагальнити знання з теми «Знайомство з історією», згадати основні поняття та визначення, закріпити вміння працювати зі стрічкою часу, картою, продовжувати формування хронологічних і просторових умінь, вдосконалювати навички роботи в групах |