Головна » 11 клас |
Мета: розглянути колір з точки зору хімії та біології;
узагальнити, закріпити, повторити теоретичний матеріал з теми,
усвідомити соціальне, практичне, особисте значення даного навчального матеріалу |
1. Укажіть назву методу який не використовується у селекції рослин:
А) генна інженерія; Б) штучного добору; В) близнюковий; Г) клітинної інженерії |
Мета:
- активізувати знання учнів про архітектуру, її види, особливості та засоби вираження;
- поглибити знання про стиль в архітектурі |
Мета:
- закріпити знання про риси романського та готичного стилів у архітектурі Європи;
- поглибити знання про західноєвропейську архітектуру барокового та класицистичного стилів |
Мета:
- ознайомити з кращими зразками архітектури Близького і Далекого Сходу;
- формувати знання про специфічні особливості архітектури Близького і Далекого Сходу |
Мета:
- активізувати знання учнів про скульптуру її види та засоби вираження;
- поглибити знання учнів про античну скульптуру та видатних давньогрецьких скульпторів |
Мета:
- закріпити знання про античну скульптуру та її митців;
- ознайомити з творчістю видатних скульпторів Мікеланджело та Родена |
Мета:
- активізувати знання учнів про мистецтво Італії в Епоху «титанів»;
- поглибити знання учнів про образотворче мистецтво Італії епохи Відродження |
Мета:
- закріпити знання про живописну майстерність «великих італійців»;
- поглибити знання про творчість видатних живописців Іспанії — Ель Греко та Дієго Веласкеса |
Мета:
- закріпити знання про живописну майстерність Ель Греко та Дієго Веласкеса;
- поглибити знання учнів про творчість видатних живописців Іспанії — Франсіско Гойї та Сальвадора Далі |