Головна » 11 клас |
Мета: ознайомити учнів з ринком природних ресурсів, виявити його особливості |
Мета: розкрити сутність діяльності ринків капіталів; навчити самостійно оцінювати можливі доходи |
Мета: допомогти учням оволодіти поняттями «підприємець», «підприємницька діяльність»; навчити розрізняти організаційні види підприємств |
Мета: навчити учнів розрізняти види витрат виробництва та розраховувати окремі витрати (прибуток підприємств), розрізняти прибутки |
Мета уроку: розвивати в учнів розуміння етапів наукового пізнання, зокрема теорії, на прикладі теорії хімічної будови хімічних речовин О. М. Бутлерова, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою і властивостями речовин |
Мета уроку: сформувати в учнів поняття про явище ізомерії; продовжити розвивати вміння складати структурні формули ізомерів насичених вуглеводнів; ознайомити учнів із міжнародноюноменклатурою органічних речовин |
Мета уроку: показати багатоманітність органічних сполук, що ґрунтується на різноманітній будові речовин; закріпити поняття «функціональна група»; дати коротку класифікацію органічних сполук; розвивати логічне мислення в учнів; формування в учнів наукового світогляду |
Мета уроку: розглянути органічні сполуки як складові компоненти живих організмів та складність їхньої взаємодії й організації, використовуючи знання, набуті учнями на уроках біології; підкреслити єдність живої й неживої природи і формувати в учнів єдину картину світу |
Мета уроку: ознайомити учнів із природними джерелами органічних сполук, із різними поглядами на походження горючих копалин; показати важливість використання їх не тільки як палива, але і як джерела різних органічних сполук |
Мета уроку: розглянути склад, походження, фізичні й хімічні властивості, застосування нафти; ознайомити учнів з основними процесами видобутку вуглеводнів із нафти |