Головна » 11 клас

Мета: охарактеризувати основні тенденції розвитку світової літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту; визначити основні течії розвитку світової літератури
Мета: визначити основні глобальні процеси та проблеми сучасності, причини їх появи, оптимальні шляхи їх вирішення, працювати з поняттями глобальні процеси та проблеми, екологічна криза, демографічна криза, ЮНЕСКО
Мета: узагальнити матеріал тем 6, 7, 8, 9: «Розвиток провідних країни Азії, Африки та Латинської Америки в другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.», «Міжнародні відносини у другій половині ХХ ст. — на початку ХХІ ст.», «Розвиток культури (1945 р. — початок ХХІ ст.)», «Світ на початку ХХІ тисячоліття»
Цілі уроку: ознайомити учнів з різними способами розмноження живих організмів, докладно розглянути способи нестатевого розмноження, розвивати вміння аналітично мислити, виховувати позитивнее ставлення до живих організмів
Цілі уроку: ознайомити учнів з різними способами розмноження живих організмів, докладно розглянути способи статевого розмноження, розвивати вміння аналітично мислити, виховувати позитивне ставлення до живих організмів
Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови й утворення статевих клітин та їх значенням для живих організмів, докладно розглянути стадії мейозу, розвивати вміння аналізу й синтезу інформації, виховувати позитивне ставлення до природи та культуру спілкування
Цілі уроку: розглянути основні поняття генетики, предмет і цілі цієї науки, розвивати вміння аналізу й синтезу інформації, виховувати повагу до науки, розуміння необхідності проведення наукових досліджень та їх значення для існування людства
Цілі уроку: ознайомити учнів з головними методами генетичних досліджень, розглянути їх переваги й недоліки та ситуації, коли доцільне використання того або іншого методу; розвивати логічне мислення та вміння використовувати знання із суміжних галузей знань
Цілі уроку: ознайомити учнів із законами Г. Менделя, розглянути їх статистичний характер і цитологічні основи; розвивати вміння пов’язувати виконання функцій певними структурами з особливостями їхньої будови; виховувати вміння критично й обґрунтовано сприймати наукову інформацію
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними положеннями хромосомної теорії спадковості, історією її виникнення та значенням для науки й сільського господарства; розвивати вміння аналізувати інформацію й висувати гіпотези для пояснення спостережень
1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-260 ... 291-300 301-306