Головна » Журналістика

Засоби масової інформації

Засоби масової інформації Засоби масової інформації- преса,   радіо,  телебачення,  інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку. 

Засоби масової інформації

Основні етапи розвитку ЗМІ 1) До початку нашої ери — прагазетні явища; 2) з початку нашої ери до XV ст. н. е. — епоха рукописних видань; 3) з XV ст. до XVII ст. — винахід і розвиток друкарства, становлення газетно-журнальної справи; 4) з XVIII ст. до початку XX ст. — розвиток журналістики як суспільного інституту, вдосконалення поліграфічної бази, становлення преси як основи демократії; 5) 1900-1945 рр. — набуття пресою функцій «четвертої влади»; 6) 1945-1955 рр. — процес концентрації та монополізації ЗМІ; 7) 1955-1990 рр. — епоха становлення електронних засобів комунікації; 8) з 1990 р. і до сьогодні — становлення нового інформаційного порядку у світі.

Головні типи ЗМІ Друковані Електронні

Функції ЗМІ 1. Комунікативна — функція спілкування, налагодження контакту. 2. Організаторська — у ній найбільш наочно проявляється роль журналістики як «четвертої влади» в суспільстві. 3. Ідеологічна -пов’язана з прагненням здійснювати глибокий вплив на світоглядні основи та ціннісні орієнтації аудиторії, на самосвідомість людей, їх ідеали та прагнення, включаючи мотивацію поведінкових актів. 4. Культурно-освітня, яка полягає в тому, щоб, будучи одним з інститутів культури суспільства й беручи участь у пропаганді та поширенні в житті суспільства високих культурних цінностей, виховувати людей на зразках загальносвітової культури, тим самим сприяючи всебічному розвитку людини. 5. Рекламно-довідкова, пов’язана із задоволенням утилітарних запитів у зв’язку зі світом захоплень різних верств 6. Рекреативна (розваги, зняття напруги, отримання задоволення).

Невербальна інформація - міміка

Афоризми про ЗМІ 1)Засоби масової інформації в умілих руках - це дудки, під які танцює громадська думка. 2) На сніданках для преси якість їжі обернено пропорційна кількості інформації. ("Закон сніданків для преси") 3) Інформація, яку ви маєте, не та, яку б вам хотілося отримати. Інформація, яку вам хотілося б отримати, не та, яка вам насправді потрібна. Інформація, яка вам насправді потрібна, для вас недоступна. Інформація, яка в принципі для вас доступна, коштує більше, ніж ви можете за неї заплатити. (ЗАКОНИ ТЕОРІЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ФІНЕЙГЛОМ)

ЗМІ у Казахстані За даними Міністерства культури та інформації Республіки Казахстан на кінець 2006 року в республіці випускається 2243 періодичних друкованих видання, з них 1593 газет і 650 журналів. Половину всіх друкованих видань становлять інформаційні ЗМІ, частка суспільно-політичних коливається в межах 16%, наукових — 9%, рекламних — 10,5%, дитячих, молодіжних, жіночих і релігійних не перевищує в сукупності 4%.

Інтернет - ЗМІ З появою і поширенням мережі Інтернет з'явилися інтернет-ЗМІ. Вони швидко завоювали популярність, хоча їхня аудиторія поки що набагато менша, ніж «традиційних ЗМІ. Майже всі ЗМІ мають сайт и в Інтернеті. Звичайно, основні доходи інтернет-ЗМІ надходять також від реклами, хоча ЗМІ може бути і спонсорованим і як мовний орган будь-якої організації. Питання про те, наскільки рівноправні поняття ЗМІ та інтернет-ЗМІ, є предметом чисельних обговорень і судових позовів у всьому світі


Теги: Возна Руслана, ЗМІ
Навчальний предмет: Журналістика
Переглядів/завантажень: 823/253


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar