Головна » Зарубіжна література

Збірник тестів зі світової літератури для 5 класу

Тренувальні тести та їх елементи – своєрідна «гімнастика пам'яті». Вони можуть використовуватися вчителем як засіб контролю під час проведення  першого етапу уроку – актуалізації опорних знань. Контрольні тестові завдання допоможуть здійснити перевірку навчальних досягнень учнів із певної теми.   

 

Тест тренувальний

 «Пані Метелиця»

1.  Пасербиця щодня сиділа при дорозі... і пряла:

     а) край криниці;          

     б) на лавці;                  

     в) коло двору.

2.  Дівчина поранила пальця:

     а) ножем;                      

     б) голкою;                  

     в) ниткою.

3.  Що зробила дівчина, коли впустила починок у криницю:

     а) думала приховати це від мачухи;           

     б) пожалілася сестрі;

     в) вирішила розповісти мачусі?

4.  Коли нерідна дочка опинилася у криниці, вона...

     а) зраділа;                    

     б) здивувалася;             

     в) знепритомніла.

5.  Що зробила пасербиця з яблуками, коли обтрусила яблуню:

     а) зібрала у кошик;      

     б) згорнула на купу;     

     в) залишила на місці?

6.  Якою була пані Метелиця:

     а) молодою й гарною;  

     б) старою з великими  руками;   

     в) старою з великими зубами?

7.  Про що мала найкраще дбати пасербиця у домі пані Метелиці:

     а) про посуд;                  

     б) про постіль;              

     в) про одяг?

8.  Дівчина ніколи не чула від Метелиці лихого слова і щодня їла:

     а) цукерки;                    

     б) морозиво;                    

     в) смажене й пряжене.

9.  Хоч пасербиці було добре у бабусі Метелиці, її взяла туга за:

     а) домівкою;                  

     б) мачухою й сестрою;    

     в) подругами.

10. Кого першого побачила пасербиця, як опинилася вгорі:

      а) мачуху;                     

      б) сестру;                          

      в) півня?

11. Рідна дочка не злякалася бабиних зубів, бо...

      а) була сміливою;        

      б) чула про них;                 

      в) не помітила їх.

12. Із брами на ледащицю вилилася смола з:

      а) казана;                      

      б) відра;                            

      в) бочки.

 

Ключ до тесту: 1а;   2в;   3в;   4в;   5б;   6в;   7б;   8в;   9а;   10в;   11б;   12а.

 

 

Тест  тренувальний

Ш.Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок»

1.  Удівець одружився з удовою…

     а) лінивою та пихатою;

     б) чванливою та гордовитою;  

     в) доброю та ласкавою.

2.  Мачуха зненавиділа пасербицю за її…

     а) розум;                       

     б) доброту;                    

     в) красу.

3.  Принц улаштував бал і запросив на нього всіх…

     а) знайомих і друзів;    

     б) знатних людей королівства;    

     в) сусідів.

4. Вдягнувшись, удовині дочки покликали Попелюшку подивитися,  бо…

     а) любили її;                 

     б) хотіли по вихвалятися;            

     в) у неї хороший смак.

5.  Коли з’явилася хрещена мати-чарівниця, Попелюшка…

     а) вмивалася сльозами;  

     б) завзято працювала;                

     в) кружляла у танку.

6.  На коней чарівниця обернула…

     а) ящірок;                     

     б) щурів;                                        

     в) мишей.

7.  На балу Попелюшку вийшов зустрічати…

     а) король;                     

     б) принц;                                         

     в) дворецький.

8.  Коли зайшла незнайомка, у залі…

     а) запала тиша;            

     б) почалися розмови;               

     в) продовжували танцювати.

9.  Попелюшка сіла біля своїх сестер і пригостила їх…

     а) цукерками та печивом; 

     б) яблуками та сливами;  

     в) помаранчами та цитринами.

10. Попелюшка на другий день поїхала на бал…

      а) у скромнішому одязі;     

      б) вбрана у вчорашню сукню;   

      в) вбрана ще розкішніше.

11. Коли принцові посланці приміряли черевичок Попелюшці, він їй    

      підійшов, а сестри…

      а) кинулися до її ніг і благали вибачити ;  

      б) почали сміятися з неї;

      в) злякалися й утекли.

12. Після весілля Попелюшка…

      а) не хотіла знати сестер;     

      б) пробачила сестер і залишила вдома; 

      в) взяла сестер у палац.

 

Ключ до тесту: 1б;   2в;   3б;   4в;   5а;   6в;   7б;   8а;   9в;   10в;   11а;   12в.

 

 

Тест тренувальний

Вивчаємо біографію письменника

Г.К. Андерсен

1.  Великий Казкар народився у місті…

     а) Осло;            б) Оденсі;                  в) Одесі.

2. Батько Ганса був бідним…

    а) продавцем;   б) письменником;     в) шевцем.

3.  Найбільше хлопчик полюбляв слухати казки і гратися…

     а) ляльками;     б) книжками;            в) солдатиками.

4.  Ганс мріяв стати…

     а) кравцем;       б) видавцем;             в) актором.

5.  Хлопчик залишив домівку й подався до Копенгагена у …

     а) 13 років;        б) 14 років;               в) 15 років.

6.  Він рушив у дорогу, маючи в кишені:

     а) монети;          б) адреси;                 в) рекомендаційні листи.

7.  У столиці підліток намагався вивчити акторське ремесло й почувався…

     а) «диким лебедем»;    

     б) «гидким каченям»;      

     в) «голим королем».

8.  До своїх покровителів юнак звернувся з трьома проханнями:

     а) теплі панчохи, чистий папір, чорнило;

     б) капелюх, плащ, свічки;    

     в) пара черевиків, сюртук, книжки.

9.  Гучну славу  Андерсену принесли:

     а) твори для театру;       б) казки;       в) подорожні нотатки.

10. Під час подорожі Європою Г.К.Андерсен був уражений повагою та

      любов’ю й помітив: 

      а) за ним слідкують шанувальники;  

      б) виставку своїх творів;    

      в) свій уквітчаний портрет.

11. Біля входу до порту Копенгагена встановлено пам’ятник персонажу казки

      Андерсена:

     а) «Русалонька»;             б) «Дикі лебеді»;              в) «Дюймовочка».

12. Андерсен написав у своїх спогадах: «Історія мого життя розповість

      світові те, що вона говорить мені: Господь милосердний і …»

      а) допомагає бідним;     

      б) проштовхує таланти; 

      в) все робить на краще.

 

Ключ до тесту: 1б;   2в;   3а;   4в;   5а;   6в;   7б;   8в;   9б;   10в;   11в;   12в.

 

Тест тренувальний

Г.К.Андерсен «Снігова королева»

1.  У троля була своя:

     а) ферма;                  б) студія;              в) школа.

2.  Де жили Кай і Герда:

     а) у підвалі;              б) у мансарді;      в) у власному будинку?

3.  Хто з дітьми проводив найбільше часу:

     а) дідусь;                   б) тітонька;         в) бабуся?

4.  Герда вирушила на пошуки названого брата:

     а) навесні;                 б) влітку;             в) восени.

5.  Свої червоні черевички дівчинка подарувала:

     а) подрузі;                б) річці;                в) бабусі-чаклунці.

6.  Герда згадала про Кая, побачивши  троянду:

     а) у садку;                б) у букеті;           в) на капелюшку.

7.  Ліжка принца і принцеси були у вигляді:

      а) ромашки;           б) лілії;                  в) тюльпану.

8.  Що виділяло стару розбійницю серед її оточення:

     а) зачіска;               б) одяг;                  в) борода?

9.  Який птах не згадується у казці:

      а) горобці;            б) крук;                  в) сова?

10. Хто перший доніс до Герди звістку про Кая:

      а) маленька розбійниця;     

      б) голуби;           в) олень?

11. Що з одягу Герди найбільше сподобалося маленькій розбійниці:

      а) муфта;              б) рукавички;        в)  шапка?  

12. Що росло на краю володінь Снігової королеви:

       а) червоний кущ;

       б) зелена ялина;           в) сухе дерево?

13. Снігова королева обіцяла подарувати Каю новенькі:

      а) санки;              б) ковзани;              в) лижі.

14. Установіть послідовність розділів казки:

      А  «Маленька розбійниця»;

      Б   «Хлопчик і дівчинка»;

      В  «…про дзеркало та друзки»;

      Г  «Лапландка і фінка»;

      Д  «Принц і принцеса»;

      Е  «У замку снігової королеви»;

      Є  «Садок жінки, яка вміла чаклувати».

15. Установіть відповідність між персонажами і речами:

     1  Герда                             А  рибина тріска  

     2  лапландка                      Б  палиця

     3  бабуся-чаклунка           В  ніж

     4  маленька розбійниця    Г  окуляри

     5  бабуся                             Д червоні черевики

16. Для Снігової королеви Кай мав скласти слово:

      а) ніжність;           б) вірність;          в) вічність.

17. Щоб розтопити крижане серце хлопчика, Герда:

      а) заспівала;          б) заплакала;       в) розповіла про рідний дім.

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3в;   4а;   5б;   6в;   7б;   8в;   9в;   10б;   11а;   12а;   13б;   14:  В, Б, Є, Д, А, Г, Е;   15:  1Д, 2А, 3Б, 4В, 5Г;  16в;   17б.  

 

 

Тест тренувальний

С.Маршак «Дванадцять місяців»

1.  Хто допоміг солдатові вибрати ялинку:

а) брати-місяці;   б) пасербиця;           в) звірята?

2.  За чим прийшла пасербиця до лісу на початку казки:

а) за ягодами;      б) за горіхами;         в) за хмизом?

3.  Хто сказав пасербиці  зимового вечора: «Не спи, замерзнеш»:

а) зайчик;             б) білочка;                в) сова?

4.  «Тому вклониться, тому посміхнеться…» - так говорила про пасербицю:

     а) мачуха;              б) бабина дочка;      в) сусідка.

5.  «Ми, зимові місяці, добре знаємо її. То біля ополонки її з відрами

      зустрінеш, то в лісі  із в’язкою дров…» - наголошував місяць:

 а) Грудень;          б) Січень;                 в) Лютий.

6. «Як її жаль! Нема кому повчити її, довести до пуття, до розуму».

     Ці слова  про:

а) королеву;          б) пасербицю;         в) бабину дочку.

7.  «Красуне, чому це ти радієш – скарб знайшла чи добру новину  почула?» 

     Ці слова належать:

      а) професору;        б) солдату;               в) Квітню.

8.  Пасербиця на згадку отримала від Квітня:

 а) намисто;           б) обручку;              в) рукавички.

9.  Хто з місяців найстарший:

 а ) Квітень;           б) Серпень;              в) Грудень?

10. Королева пообіцяла за проліски:

      а) коштовності;     б) дороге вбрання;  в) кошик золота.

11. «Прощайся зі своєю обручкою, та і з життям водночас» - погрожувала   

      пасербиці:

 а) мачуха;             б) бабина дочка;      в) королева. 

12. Брати-місяці перетворили бабу з дочкою на:

      а) мишей;               б) собак;                    в) коней.

 

Ключ до тесту: 1а;   2в;   3б;   4в;   5б;   6а;   7б;   8б;   9в;   10в;   11в;   12б.

 

 

Тест тренувальний

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»

1.  Псевдонім Марк Твен означає:

     а) військовий термін;    

     б) лоцманську команду;   

     в) історичне поняття.

2.  Події повісті відбуваються у місті:

     а) Сан-Франциско;        

     б) Сент-Пітерсберг;            

     в) Лос-Анджелес.

3.  Хто виховував Тома Сойєра:

     а) тітка;               б) дядько;                  в) батько?

4.  Що допомогло Томові побілити паркан:

     а) страх перед покаранням;    

     б) бажання догодити тітці; 

     в) винахідливість?

5.  Покарання фарбуванням паркану відбулося у :

     а) п’ятницю;       б) суботу;                 в) неділю.

6.  Бен Роджер уявляв себе до зустрічі з Томом, який білив паркан:

     а) лоцманом;                 

     б) пароплавом «Велика Міссурі»;

     в) пароплавом, капітаном і сигнальним дзвоном.

7.  Піти на кладовище виводити бородавки Том домовився з:

     а) Беном;             б) Джімом;               в) Геком.

8.  Який сигнал мав викликати вночі з дому Тома:

     а) свист;             

     б) нявкання;            

     в) гавкання?

9.  Для обряду виведення бородавок необхідно принести з собою:

     а) мертвого пацюка;     

     б) мертву сову;               

     в) мертву кішку.

10. Хлопчики на кладовищі стали свідками: 

      а) появи привидів;        

      б) викрадення хрестів;     

      в) вбивства.

11. У суді Том урятував від шибениці:

      а) лікаря Робінзона;    

      б) Мефа Понтера;              

      в) індіанця Джо.

12. З ким Том заблукав під час прогулянки у печері:

      а) Сідом;                  

      б)  Мері;        

      в)  Беккі?

 

Ключ до тесту: 1б;   2б;   3а;   4в;   5б;   6в;   7в;   8б;   9в;   10в;   11б;   12в.

 

 

Контрольна робота                    

Усна народна творчість                

1 варіант

Рівень І-ІІ    

1. Укажи, що називають фольклором:

     а)  усну народну творчість;

     б)  твори письменників, написані різними мовами;

     в)  твори письменників, перекладені українською мовою.

2.  Влучний вираз повчального змісту, що має висновок – це…

     а)  загадка;       б)  приказка;     в)  прислів’я.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

     а)  Рука руку миє, а обидві чисті;

     б)  Рука руку миє, а обидві обмивають обличчя;

     в)  Рука руку миє.

4.  Укажи, в якому з наведених прикладів є протиставлення:

     а)  Перемога не приходить від лежання;

     б)  Ледар пітніє під час їжі, а під час роботи мерзне;

     в)  Нічого не роблячи, вчишся робити погано.

5.  Вирази типу «Жив-був собі…», «У тридев’ятому царстві жили-поживали, добра наживали…» тощо – це…

     а)  зачин;        б)  початок;     в)  повтор?

6.  Казка «Пані Метелиця» відноситься до:

     а)  казок про тварин;    

     б) фантастичних казок; 

     в) побутових казках.

Рівень ІІІ  

7.  Хто звертається  до дівчат із казки «Пані Метелиця» на чарівній луці. Чому пасербиця виконала прохання, а вдовина дочка не виконала?

8.  Чи легко було стрибнути у колодязь пасербиці та вдовиній дочці? Порівняйте.

Рівень ІV

9.  Дайте поради героям казки «Пані Метелиця».

 

Ключ до тесту: 1а;   2в;   3;   4б;   5а;   6б.  

 

Контрольна робота                 

Усна народна творчість             

  2 варіант

Рівень І-ІІ      

1. Укажи, який із вказаних жанрів художніх творів є фольклорним:    

      а)  повість;         б)  оповідання;      в)  прислів’я.

2.  Як співвідносяться між собою поняття «фольклор» і «усна народна творчість»?

     а)  Визначають одне й те саме явище;

     б)  фольклор – це наука про усну народну творчість;

     в)  фольклор – ширше поняття, яке містить у собі усну народну творчість.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

     а)  Доля сміливого любить;

     б)  Сміливого доля любить, а боягуза цурається;

     в)  Сміливому доля посміхається, а до боягуза спиною повертається.

4.  Укажи, в якому з наведених прикладів є протиставлення:

     а)  Не проси груш у тополі;     б)  Підходить, як баран до свята;

     в)  Мати любить ніжно, а батько грізно.

5.  Приховане зображення людей у вигляді звірів використовується в:

     а) фантастичних казках;   б) казках про тварин;     в) побутових казках.

6.  Учені-письменники брати Грімм є представниками:

     а)  англійської літератури;

     б)  німецької літератури;     в)  французької літератури.

Рівень ІІІ      

7.  Опишіть життя пасербиці та вдовиної дочки у пані Метелиці. Чи було щось несподіване для вас у поведінці кожної з дівчат?

8.  Назвіть причини, через які героїні потрапили до пані Метелиці та покинули її володіння.

Рівень ІV

9.  Дайте поради героям казки «Пані Метелиця».

 

Ключ до тесту: 1в;   2а;   3а;   4в;   5б;   6б.  

 

Контрольна робота 

 «Літературна казка»

(О.Пушкін, Ш.Перро.«Попелюшка»)

І варіант

РІВЕНЬ І-ІІ

1.  Хто був першим у Європі автором літературної казки:

     а) брати Грімм;               б) О.Пушкін;            в) Ш.Перро?

2.  Батьківщина О.Пушкіна:

     а) Німеччина;      б) Росія;       в) Франція.

3. Установіть послідовність поданих епізодів казки «Попелюшка»:    

     а) Перетворення Попелюшки на чарівну незнайомку;                       

     б) Принц знайшов на східцях соболевий черевичок;

     в) Обіцянка повернутися додому до 12 години;

     г) Спала Попелюшка на благенькому солом’янику;

     д) Дівчині додалося роботи: прасувати, перешивати…

4.  Хто дав героїні казки Ш.Перро ім’я Попелюшка:

     а) мачуха;     б) старша сестра;     в) менша сестра?

5.  За кого Попелюшка віддала заміж своїх сестер:

     а) за вельмож;            б) за принців;              в) за простих людей?

6. Упорядкуйте, як відбувалися перетворення у казці «Попелюшка»:

     1) гарбуз                        а) сукня     

     2) дрантя                        б) карета

     3) ящірки                        в) коні

     4) миші                            г) кучер

     5) щур                             д) лакеї

РІВЕНЬ ІІІ

7.  Запишіть, які казкові персонажі згадуються в уривку з поеми 

    «Руслан і Людмила».

8. Чому Ш.Перро назвав свою казку «Попелюшка, або Соболевий черевичок»?

РІВЕНЬ ІІІ

9. Чому у казок довге життя?

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3 г,д,в,б,а;   4в;   5а;   6: 1б,2а,3д,4в,5г.  

 

Контрольна робота 

    «Літературна казка»

(О.Пушкін, Ш.Перро.«Попелюшка»)

ІІ варіант

РІВЕНЬ І-ІІ

1. Ш. Перро - … письменник:

     а) російський;             б) французький;            в) німецький.

2. Автором якої казки не був О.Пушкін:

     а) про золоту рибку;    б) про золоте копитце;    

     в) про золотого півника?

3. Скільки разів Попелюшка побувала на балу:

     а) один;                   б) два;                  в) три?

4.  Установіть відповідність між персонажами і речами в уривку з поеми  «Руслан і Людмила» :        1) царівна               а) золото

                                          2) баба Яга           б) берег пустий    

                                          3) Кощій               в) темниця   

                                          4) 30 витязів         г) ступа

5.  Чому Ш.Перро спочатку підписував свої казки чужим ім’ям:

     а) так він допомагав синові стати знаменитим;      

     б) не хотів слави;                     

     в) соромився свого захоплення казками?

6.  Установіть послідовність поданих епізодів казки «Попелюшка»:

     а) Перетворення дрантя Попелюшки на чудову сукню;                       

     б) Пригощання сестер помаранчами та цитринами;    

     в) Попелюшка принесла хрещеній матері гарбуза;

     г) Принц запросив на бал усіх знатних людей королівства;

     д) Попелюшка зайшла до залу, де відбувався бал, і запала тиша.

РІВЕНЬ ІІІ

7.  Запишіть, які чарівні перетворення та події зображено у казці

     Ш.Перро «Попелюшка».

8.  За що, на вашу думку, принц полюбив Попелюшку?

РІВЕНЬ ІІІ

9. Чому у казок довге життя?

 

Ключ до тесту: 1б;   2б;   3б;   4: 1в,2г,3а,4б;   5в;   6: г,в,а,д,б.  

               

Контрольний   тест з теми:

«Літературна казка»

(Г.К.Андерсен. «Снігова королева», С.Я.Маршак «Дванадцять місяців»)

І варіант

1.  Батьківщина Г.К.Андерсена – це:

     а) Франція;               б) Німеччина;              в) Данія.

2.  Укажіть, автором якої казки є Андерсен:

     а) «Дикі лебеді»;              

     б) «Червона шапочка»;     

     в) «Спляча красуня».

3.  Потворне дзеркало, в якому все прекрасне ставало бридким,  створено:

     а) Сніговою королевою;   

     б) старою чаклункою;     

     в) тролем.

4.  До будинку бабусі, що вміла чаклувати, Герда потрапила:

     а) припливши на човні;    

     б) пройшовши через ліс;   

     в) верхи на олені.

5.  На якій рибині писала листа лапландка:

     а) трісці;                    б) коропі;                      в) щуці?

6.  Антитеза – це:

     а) художнє порівняння;     

     б) художнє перебільшення;

     в) різке протиставлення понять, образів.

7.  Що є джерелом казки С.Я.Маршака «Дванадцять місяців»:

     а) літературні казки Ш.Перро;                           

     б) російські народні казки;

     в) словацькі народні казки у переробці чеської письменниці  Б.Нємцової?

8.  «Як її жаль! Нема кому повчити її, довести до пуття, до розуму».

     Ці слова про:

      а) королеву;               

      б) пасербицю;                        

      в) бабину дочку.

9.  Хто з місяців найстарший:

      а ) Квітень;               

      б) Серпень;                            

      в) Грудень?

10. Королева пообіцяла за проліски:

      а) дороге вбрання;    б) коштовності;              в) кошик золота.

11. Брати-місяці перетворили бабу з дочкою на:

      а) мишей;                   б) собак;                         в) коней.

12. Коментар автора у тексті драматичного твору називається:

      а) репліка;                  б) ремарка;                     в) монолог.

     

Ключ до тесту: 1в;   2а;   3в;   4а;   5а;   6в;   7в;   8а;   9в;   10в;   11б;   12б.

 

Контрольний   тест з теми:

«Літературна казка»

(Г.К.Андерсен. «Снігова королева»,  С.Я.Маршак «Дванадцять місяців»)

ІІ варіант

1. Символом Копенгагену є один з героїв Андерсена:

     а) Оле-Лукойє;             б) Дюймовочка;            в) Русалонька.

2. Андерсен з'явився на світ у родині:

     а) аристократа;             б) бідного шевця;         в) селянина.

3. Що потрапило в око Каю:

     а) трісочка;                   б) сніжинка;                  в) скалка дзеркала.

4.  За допомогою прийому «антитези» у казці «Снігова королева» 

     протиставляється:

     а) реальне й фантастичне;    

     б) природа і людина;           

     в) добро і зло.

5.  Герда не знайшла у садку старої чаклунки:

     а) троянди;                    б) фіалки;                       в) лілії.

6.  На прикладі кого з героїв казки  Герда зрозуміла, що люди можуть

     змінюватися:

     а) принца;                       

     б) маленької розбійниці;    

     в) старої чаклунки?

7.  С.Я.Маршак навчався в університеті:

     а) Лондона;                

     б) Парижа;                          

     в) Берліна.

8.  «Красуне, чому це ти радієш – скарб знайшла чи добру новину почула?»

      Ці слова належать:

      а) професору;                       

      б) солдату;                          

      в) Квітню.

9.  На сопілці грав брат-місяць:

      а) Квітень;                  б) Червень;                           в) Серпень.

10. Хто сказав пасербиці  зимового вечора: «Не спи, замерзнеш»:

      а) зайчик;                   б) білочка;                            в) сова?

11. Пасербиця на згадку отримала від Квітня:

      а) намисто;                            

      б) обручку;                         

      в) рукавички.

12. Репліка – це:

     а) розмова двох персонажів;                          

     б) промова одного персонажа;

     в) відповідь автора на слова персонажа.

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3в;   4в;   5а;   6б;   7а;   8б;   9а;   10б;   11б;   12б.

 

 

 Контрольний   тест з теми:

“Література і світ природи»

(Дж.Р.Кіплінг «Мауглі»)

І варіант

1.  Дж.Р.Кіплінг – письменник:

     а) індійський;           

     б) англійський;             

     в) іспанський.

2.  Твір Кіплінга «Мауглі» - це:

      а) оповідання;       б) повість;           в) роман.

3.  Установіть відповідність між персонажами казки «Мауглі» та його ім’ям:

     1 вовк                      А  Табакі

     2 шакал                   Б   Багіра

     3 пантера                В   Хаті

     4 слон                      Г   Акела

4.  Як Мауглі допомагав своїм братам-вовкам:

     а) витягав колючки з лап;    

     б) розчісував їх шерсть;   

     в) відганяв мух?

5.  Хто був головним ворогом Мауглі:

     а) шакал;                б) тигр;            в) ведмідь?

6.  Що приховувала Багіра:

     а) любов до Мауглі;   

     б) ненависть до Шер-Хана      

     в) сліди від нашийника?

7.  Про кого з персонажів казки сказано, «…він тільки й знає, що нишпорить  

     скрізь, робить різні капості, розносить плітки…»:

     а) Табакі;                      б) Хаті;              в) Шер-Хана?

8.  Кому з персонажів твору належать слова: «…настане час, коли це голе   

     створіння  примусить тебе ревти по-іншому, або я зовсім не знаю людей»:

     а) Батькові Вовку;        б) Багірі;            в) Балу?

9.  Яка вада була у тигра змалку:

      а) короткозорість;    

      б) кульгавість;    

      в) шолудивість?

10. Чиє ім’я перекладалось «хазяїн, господар»:

      а) Матері Вовчиці;     б) Каа;                     в) Балу?

11. Кому з персонажів твору належать слова: «На своєму подвір’ї і собака 

      пан! Побачимо, що скаже Зграя»:

      а) Акелі;                     

      б) Табакі;               

      в) Шер-Хану?

12. Ім’я  Мауглі  означає:

      а) вовченя;                   б) жабеня;              в) мишеня.   

 

Ключ до тесту: 1б;   2б;   3:  1Г,2А,3Б,4В;   4а;   5б;   6в;   7а;   8б;   9б;   10в;   11в;   12б.


Теги: світова література, Титенко О.М.
Навчальний предмет: Зарубіжна література
Переглядів/завантажень: 3456/266


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar