Головна » Зарубіжна література |
Мета: поглибити знання учнів про Біблію, розкрити значення книги як джерела образів, тем та мотивів для світової літератури та культури, стимулювати учнів до подальшого вичення книги, формувати духовно- ціннісні засади життя школярів, виховувати толерантність. Обладнання: Біблія, ілюстрації Г. Доре, репродукція М.Ге «Соломонів суд», ілюстрації з підручника 8 класу. Тип уроку: засвоєння нових знань. Епіграф: О Бібліє! О Книго Книг! Ти правда таємниці заповітної, Ти – Одкровення, ти – Заповіт Всевишнім даний нам у світі Для минулих і майбутніх літ. В.Брюсов. Хід уроку. Учитель. Ми продовжуємо подорож – знайомство з пам’ятками світової культури. І сьогодні з хвилюванням і трепетом ми відкриємо найвідомішу, найдорожчу і найпрекраснішу книгу людства – Біблію. Хтось зробить це вперше, а хтось – ні. – Хто з вас вже читав біблійні історії? (Відповіді учнів.) Повідомлення теми, мети уроку. Давайте разом згадаємо, що ми знаємо ( повинні знати) про Біблію. У цьому нам допоможе схема. Користуючись схемою, дайте відповіді на питання: Як перекладається слово Біблія? Учитель. Прочитайте епіграф до уроку. ( Учні читають вголос). Отже, багато століть поспіль люди відкривають таємниці Книги, і ми з вами теж це робимо. До цього уроку ви отримали групові завдання. Прозвітуйте, будь ласка. Крилаті вирази ü Каїн – зрадник, вбивця рідного брата ü Авель – невинна жертва ü Ноїв ковчег – притулок для багатьох людей ü Всесвітній потоп – велике лихо] [Загнутый угол: Старий Заповіт ü Початок світу ü Історія перших людей ü Каїн і Авель ü Вавилонська вежа ü Історія про потоп] 1гр. Нашим завданням було дослідити, які твори входять до Старого Заповіту, прочитати декілька з них та знайти крилаті вирази. Ми вияснили, що (розповідає за таблицею).
Найголовніше ! у П’ятикнижжі Мойсеєвому Десять заповідей] 2гр. Нашим завданням було дослідити, які твори входять до Нового Заповіту, прочитати декілька з них та знайти найголовніше в Книзі. Ми вияснили, що (розповідає за таблицею). Новий Заповіт ü Народження Ісуса Христа ü Служіння людям ü Розп’яття і смерть ü Воскресіння і Вознесіння
Ми виготували буклет з теми, де виписали і 10 заповідей. Хочемо подарувати всім однокласникам, щоб і вони їх знали. 3гр. Нашим завданням було вияснити походження крилатих виразів. Іуда – символ зрадника, бо людина з цим іменем зрадила Ісуса. Умивати руки – знімати з себе відповідальність. Так говорив голова (прокуратор) Іудеї, коли посилав Ісуса на смерть. Шлях на Голгофу – важкий тернистий шлях. Ісус ніс хрест на гору Голгофу, де його розп’яли. Нести свій хрест – символ терпіння. Фома невіруючий – людина, яка не вірить уте, що бачить. Таким був учень Христа Фома. 4гр. Нашим завданням було знайти, хто з найвідоміших людей використовував біблійні мотиви і сюжети у своїй творчості. Ми знайшли ці книги (демонструє виставку книг, які вивчаються в школі: Данте, Лесі Українки, Франка, Шевченка, Гете та інш.) З картин художників ми виготовили фотоальбом (демонстрація). Учитель підводить підсумки роботи груп, коментує ілюстрації на дошці, а також дає можливість прослухати уривки із музичних творів одного з композиторів: Гайдна, Баха або Моцарта. Підсумок уроку. Що нового я дізнався про Біблію? Рефлексія. Чи цікаво було дізнаватися про Книгу Книг? Д.з. Варіанти: Написати реферат (завдання підручника ст. 33.) Підготувати презентацію про Біблію. Прочитати та переказати біблійні історії (за вибором). Вивчити 10 заповідей. Опрацювати статтю підручника ст. 20-28
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |