Головна » Історія України |
МЕТА ПРОЕКТУ: охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику князів Київської Русі; формувати вміння самостійно конструювати свої знання, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; розвиток пізнавальних навичок учнів, критичного мислення; здобуття комунікативних навичок учнів, тобто здатності працювати в різноманітних групах; навчити учнів здобувати знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань; виховання почуття патріотизму, гордості за історичне минуле нашої держави та формування почуття відповідальності за майбутнє. ТИП ПРОЕКТУ: інформаційний ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ ПРОЕКТУ: листопад-грудень УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ: учні 7-х класів МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ: опрацювання історичних та літературних джерел, довідників, ілюстрацій. АКТУАЛЬНІСТЬ РОБОТИ З ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ Метою викладання історії є не передавати загальноприйняті істини про минуле, а залу- чати учнів до процесу реконструкції та пояс- нення цього минулого. Для досягнення цієї ме- ти суттєвим є використання й аналіз різноманітних джерел. Е.Герагті Основним завданням вчителя на сучасному етапі є сприяння активації пізнавальної діяльності учнів, створення умов для їх самонавчання. Тому використання джерел інформації на уроках історії є зараз надзвичайно актуальним. Практика свідчить, що на уроці краще запам’ятовується той матеріал, із яким діти працюють, аналізують його, роблять висновки, узагальнення, порівняння, висловлюють власну точку зору, свої думки, самостійно пояснюють події та явища. Робота з джерелами інформації на уроках сприятиме набуттю школярами практичних умінь і навичок: привчання їх до самостійності, розвиток критичного мислення, висловлення власної точки зору чи позиції в проблемних ситуаціях, прийняття свідомих та відповідальних рішень, розуміння правил поведінки в суспільстві, розв’язання конфліктних ситуацій, опанування культури спілкування, усвідомлення особистої відповідальності та громадянського обов’язку. НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ: Розвиток в учнів вміння творчо і критично мислити; ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ Визначення теми, мети та актуальності роботи над проектом. ФОРМУВАННЯ ГРУП УЧНІВ. Група І – князь Олег, ІІ – князь Ігор, ІІІ – княгиня Ольга, ІV – князь Святослав, V – князь Володимир Великий, VІ – князь Ярослав Мудрий, VІІ – князь Володимир Мономах. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ Інформація – це початковий пункт та засіб, за допомогою якого учні здобувають знання і розвивають відповідні вміння та навички; ВАЖЛИВИМ ЕТАПОМ Є процес збору та обробки інформації, групових занять. Учні є головною фігурою в навчанні за проектною системою. Вони самостійно шукають інформацію, самостійно проектують те, чим займаються, самі виконують проект і презентують його виконання. У позиції вчителя у навчанні за проектною системою основою є відмова від права обумовлювати мислення дітей. Завдання вчителя – плекати самостійність учнів. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ Презентація та захист проектів є підсумковим етапом вивчення теми з історії Київської Русі, яка є ключовою у 7 класі. Робота над проектом допомогла учням удосконалити навички роботи з джерелами інформації, розвинути вміння узагальнювати та систематизувати матеріал, робити висновки, складати розповідь, висловлювати власну точку зору. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТУ Естетичність оформлення проекту
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |