Головна » Інформатика |
Мета: навчальна: ознайомити учнів з поняттям презентації та комп’ютерної презентації, їх призначенням, зі слайдовими та потоковими презентаціями; оглянути програмні та технічні засоби, призначених для створення і демонстрації презентацій; навчити учнів створювати презентації різними способами, зберігати та відкривати створені презентації; розвиваюча: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; виховна: виховувати інформаційно-освічену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції. Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок. Обладнання: ПК, підручники, мультимедійна дошка, проектор, презентація теоретичного матеріалу уроку, програма Power Point, картки з інструкціями до практичного завдання. Учні повині: пояснювати: поняття та призначення комп’ютерних презентацій; порівнювати: властивості слайдових та потокових презентацій; описувати: призначення й можливості технічних засобів, призначених для показу презентацій (проекторів, інтерактивної дошки); вміти: створювати презентацію за допомогою майстра, з шаблону, на базі іншої презентації та з пустих слайдів;
Структура уроку 1. Організаційний етап. Налаштування на урок «Емоційцний барометр». 2. Актуалізація опорних знань учнів (інтерактивна гра «Незакінчене речення»). 3. Мотивація навчальної діяльності. 4. Вивчення нового матеріалу. 5. Формування практичних умінь і навичок. Робота в малих групах за ПК. 6. Підбиття підсумків уроку (бесіда). 7. Домашнє завдання. Хід уроку
І. Організаційний етап. Вітання, перевірка готовності до уроку, налаштування на урок «Емоційний барометр» (Одним кольором маркера на дошці діти ставлять галочки) (слайд 1). Оголошення девізу уроку: «Знання складається із дрібних крихт щоденного досвіду» (слайд 2). II. Актуалізація опорних знань учнів (інтерактивна гра «Незакінчене речення») Діти, ви нещодавно закінчили вивчення теми «Текстовий процесор». Давайте пригадаємо основні моменти цієї теми. Пограємо в гру «Незакінчене речення»(слайд 3), я починаю речення, а ви продовжуєте. ІНТЕРАКТИВНА ГРА «НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ» Слухаємо перше речення. 1. Текстовий редактор Word можна завантажити через… (Відповідь: кнопку Пуск, контекстне меню, створений файл, ярлик, якщо він є на робочому столі.) 2. Вийти з програм Word та Paint можна через... (Відповідь: закриття вікна програми (натиснути хрестик), командою Файл/ Закрыть, комбінацією клавіш Alt +F4.) 3. Вікно програми Word містить… (Відповідь: рядок заголовка, рядок меню, панель інструментів, робоче поле, смуги прокрутки, рядок стану.) 4. У програмі Word можна... (Відповідь: набирати з клавіатури будь-який текст, редагувати, форматувати, зберігати його тощо.) 5. У текстовий документ можна додавати… (Відповідь: малюнки, фотографії, графіки, діаграми, комбінації фігур тощо.) ПІДСУМОК. Всі дії, які ми щойно повторили для роботи з текстовим редактором, будемо використовувати і сьогодні на уроці. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Діти, скажіть будь-ласка, а чи любите ви наше рідне місто? (Так). Місто Вінниця дуже красиве, завдяки сьогоднішньому уроку, ми влаштуємо собі незвичайну подорож по цікавим його куточкам. Як же ми це зробимо? Це допоможе зробити нам вивчення сьогоднішньої теми. IV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. (слайд 4, 5) Сьогодні на уроці ми дізнаємося: Що таке презентація? Що представляє собою комп’ютерна презентація? Як їх використовують? Які презентації називаються слайдовими, а які потоковими? Які потрібно мати програмні та технічні засоби, щоб створити і демонструвати презентації? V. Вивчення нового матеріалу Що таке презентація? Слово «презентація» походить від латинського «prezentation», що означає передаю, вручаю. Отже, презентація — це представлення. Що представляє собою комп’ютерна презентація? Комп’ютерна презентація – це електронний документ, наочне представлення інформації з використання програмних засобів. (слайд 6) Як їх використовують? (Дискусія) Через комп'ютерну презентацію можна представляти: різні навчальні проекти Види презентацій (слайд 7) Щоб ви краще зрозуміли призначення комп'ютерних презентацій давайте переглянемо їх. (Перегляд потокової презентації …) Потокова презентація дає можливість створювати презентацію, прив’язану до часової шкали. Тривалість такої презентації точно вимірюється. Технологія створення потокових презентацій реалізована у програмах Macromedia Flesh, Movie Maker та ін. (Перегляд слайдової презентації …) Слайдова презентація це набір картинок-слайдів з певної теми, які зберігаються у файлі спеціального формату. Для створення і демонстрації комп'ютерної презентації призначена програма Місrosoft РоwerРоіnt, яка входить до пакета Місrosoft Office для ОС Windows і є найпопулярнішою програмою для створення презентацій. В процесі створення презентації потрібно проявити себе як сценариста, режисера, художника і вимогливого глядача. Якість презентації залежатиме від вашої творчості та від художніх та естетичних смаків. Оскільки РоwerРоіnt входить до пакета Місrosoft Office для ОС Windows, то операції створення, відкриття і збереження документів, введення і редагування тексту, вставки малюнків у текст презентації виконуються так само, як, наприклад, у програмі Word, основні прийоми роботи з якою повторили на початку уроку. Вчитель відкриває програму PowerPoint будь-яким способом. Пояснює створення презентацій в ній. На слайдах можна розміщувати: тексти Я вважаю, що вас всіх зацікавило створення презентацій, з’ясуємо, які потрібно мати програмні та технічні засоби, щоб створити і демонструвати презентації?(слайд 8) Для створення: комп’ютер Для демонстрації: проектор VI. Формування практичних умінь і навичок. Робота в малих групах за ПК. Використовуємо інструктивні картки (додаток 1) для створення слайдів презентації. Діти створили презентацію, тепер використовуємо засоби для перегляду презентацій – ПРОЕКТОР. Вчитель під час презентації читає вірш: Перлиночка Поділля, наче рай – Веселий, мальовничий, милий край. Живеш і процвітаєш ти майже сім віків На берегах величної і гарної ріки.
Люблю я все: алеї, парки і сади, І гарні школи, звісно, дитсадки. Люблю я вулиці великі і малі, Люблю, як раптом заспівають солов’ї,
Старих будинків неповторний колорит, І прапор міста, що на площі майорить, І старовинну башню уночі, Коли горять на ній яскравії вогні,
І арку у каштановім цвіту, І пам’ятників велич і красу. ФОНТАН, як чудо із чудес, Що струменить дивами до небес,
Яскраву магію води дарує, Гостей і вінничан – усіх чарує! І квіти, квіти, всюди – квіти…. І ми – щасливі, гарні діти….
О, Вінниця – мій рідний дім! Я народилась тут, росту я в нім. Закохана на все життя У тебе, Віннице моя!!!
VІІ. Підбиття підсумків уроку. Сьогодні на початку уроку ми говорили про те, що любимо наше рідне місто Вінницю і трішки прогулялися по його мальовничим куточкам. Оголошення оцінок. На сьогоднішньому уроці дуже гарно працювали … Рефлексія. Чи змінилися Ваші емоції протягом уроку? (Іншим кольором маркера на дошці діти ставлять галочки «Емоційний барометр»)(слайд 1). VIII. Домашнє завдання. Підготувати презентацію «Гаряча 10» (наприклад, «10 найбільших міст планети», «10 найкрасивіших водопадів планети», «10 найбільших річок планети» (слайд 9).
Додаток 1 Інструктивна картка Тема: Системи опрацювання комп’ютерних презентацій. Програма Microsoft Office PowerPoint 2010. Увага! Виконуючи роботу за ПК, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
Хід роботи Відкрийте програму Power Point будь-яким способом. Фото програми …
Створіть «Заголовок і об’єкт» з назвою «Вінниця – перлина Поділля». Тему – Потік Дизайн_ Тема_Потік Вставте в слайд об’єкти з D:\10 клас\Завдання\1 слайд\... Стиль рисунка - З округленим кутом, біла Формат_Стиль рисунка_ З округленим кутом, біла До текстових об’єктів застосуйте: Шрифт - Times New Roman; Збережіть презентацію як рисунок у форматі.jpg в свою папку.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |