Головна » Інформатика |
Інформатика. 5 клас Тема 3. Графічний редактор За підручником авторського колективу Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська Урок 19 Практична робота № 3. Працюємо із зображеннями, створеними раніше Робота вчителя Кравчук Г.Т., СЗШ І – ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького «Передай добро по колу» Відчуйте в собі тепло та доброту. Потріть долоні одна об одну, щоб відчути ще більше тепло. «Зліпіть» уявну кульку з вашого тепла і добра та «передайте» її однокласнику. Подаруйте щиру посмішку один одному. Вона поведе вас дорогою тепла, дорогою добра. Узагальнююче повторення Запуск програми Paint. Для запуску редактора слід виконати команду Пуск/ Програми/ Стандартні /Paint. Вікно графічного редактора Paint Інструменти Paint Виділення довільної ділянки Виділення прямокутної ділянки Гумка Заливка Вибір кольору Масштаб Олівець Пензлик Розпилювач Напис (текст) Пряма лінія Крива лінія Прямокутник Багатокутник Овал Округлений прямокутник Вікно графічного редактора Paint Інструменти для малювання Крім Олівця і Пензлів графічні редактори мають ще й інші інструменти для малювання: спеціальні інструменти для побудови простих фігур. Створення фігур Опрацювання зображення Фрагмент зображення – будь-яка його замкнена частина Операції з виділеним фрагментом Практична робота № 3. Працюємо із зображеннями, створеними раніше Теоретична частина Завдання 1. Порядок завантаження графічного редактора Завдання 2. Фрагмент зображення Інструкція на ст.157-158 Завдання 3. Лінійки та лінії сітки Практична частина Завдання 4. Писанки Завдання 5. Геометричні фігури Завдання 6. Матрьошки Інструкція на ст.158-159 Домашнє завдання Читати § 19 Склади список «Що може графічний редактор Paint»
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |