Головна » Інформатика |
Н Е Т И К Е Т «Входячи в чуже місто, прийми його звичаї» (Талмуд) Мережевий етикет Тема: Орієнтація в інформаційному просторі, дотримання етичних і правових норм при роботі з інформацією Netiquette – (англ. Net – мережа, Etiquette - етикет)– моральні правила поведінки в комп'ютерних мережах. Необхідність обов язкового підтвердження отриманих повідомлень; Неприпустимість розсилки без попередження великих за об ємом файлів. Правила нетикету Використовуйте звертання і вітання; Починайте речення з великої літери; Ставте крапки; Не використовуйте в тексті тільки великі літери; Використовуйте пропуски (порожні рядки) або дві крапки для відділення однієї думки від іншої. Стиль спілкування «Доброго дня, шановний (шановна) + ім я, по-батькові адресата». Формула звернення: «Шапка» в корпоративному стилі. Привітання. Зміст, мета звернення. Прощання. Особистий підпис з зазначенням контактів. Посилання на сайт організації. Логотип, якщо це необхідно. Приклад Оформлення електронного листа: Кому (E–mail адреса одержувача). Тема. Важливість листа, при необхідності. Текст листа. Приклад Оформлення електронного листа Регулюють програми-архіватори - WinRar і WinZip. Розмір електронного листа Адресна книга «Re»: скорочення від англійського reply – відповідь. Приклад Відповідь на електронне повідомлення Приклад відповіді Використання смайликів :-) усміхнений :-))) сміється :-D радісно сміється :-| замислений, нейтральний :-( сумний :-/ незадоволений або спантеличений :-О здивований ( рот відкритий) Електронний підпис не повинен перевищувати 5 – 6 рядків. Кількість символів в рядку НЕ повинна бути більше 70-ти. Електронний підпис Уникайте категоричних тверджень. Hе піддавайтеся спокусі відповісти негайно. Hе копіюйте повний текст матеріалу, який Ви коментуєте (цитата). Або ж зберігайте доволі невелику частину оригінального тексту, щоб було ясно, про що саме ваш коментар. Уникайте вживання ненормативної лексики. Не зловживайте своїми можливостями і вчіться прощати іншим їхні помилки. Правила поведінки в мережі Інтернет 1. Международный этикет. Особенности делового этикета разных стран. «Феникс», Ростов-Дон, 2008 г. 2. А.В.Юрков. Информационные ресурсы и сервисы сети интернет., ЛОИРО, 2003. 3. http://www.etiket.ru/contact/email.html. Інформаційні ресурси Дякуємо за увагу! Виконали: Учениці 10 класу Черняхівської ЗОШ I-III ст. Бутрик Ольга і Ковальчук Тетяна
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |