Головна » Геометрія |
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про взаємне розміщення двох площин у просторі, про паралельні площини та ознаку паралельності двох площин, відпрацювати норми співробітництва під час групової діяльності та почуття взаємодопомоги, взаєморозуміння, розвивати творчі здібності і пізнавальний інтерес з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь Обладнання: презентація, додатковий матеріал. Хід уроку: І. Мотиваційна бесіда з подальшою постановкою цілей. Геометрія – це цілий світ, який оточує нас з самого народження, бо все, що ми бачимо навколо себе, так чи інакше, має відношення до геометрії. (Слайд) Епіграф: «Природа і життя людини формулює власні закони мовою математики.» Г.Галілей Девіз уроку: «Дивись – думай - роби висновки!» ІІ. Перевірка домашньої роботи
Презентація неможливих фігур (групова робота) Геометрія – дивовижна наука: її закони цілком дозволяють припустити існування неможливого. Наприклад, одного разу випадкова помилка в просторовій побудові фігури на площині призвела до появи вельми незвичайного напрямку в оптичному мистецтві Слайд 4-9 ІІ. Актуалізація базових знань а) Систематизація та узагальнення теоретичного матеріалу. Інтерактивна гра: «Незакінчене речення» Слайд10-17 Основними фігурами стереометрії є…(точка, пряма, площина)
б) Кожний ряд отримує по завданню: Слайд18 Групова робота 1) Знайдіть на малюнку дві паралельні прямі; 2) Назвіть паралельні прямі та площини; 3) Знайдіть мимобіжні прямі. ІV. Формування теми та мети уроку. Слайд 19-20 V. Формування нових знань План Взаємне розташування двох площин у просторі Слайд 21(учні) VІ. Формування вмінь. Розв’язування задач за готовими малюнками. Слайд30 При розв’язуванні задач використовується найважливіший прийом розв’язування стереометричних задач – зведення їх до планіметричних задач. VІІ. Підсумок уроку а) Учитель оцінює роботу учнів,які брали активну участь у розв’язуванні задач. б) Рефлексія Сьогодні на уроці Я дізнався… Я навчився… Я зрозумів… Працюйте, творіть. Пориньте в безмежну неосяжну країну Геометрію, у якій панують порядок і злагода, де живуть за чіткими непорушними законами і в якій ще стільки невідкритого, нового!!! Бажаю Вам успіху!!! VІІІ. Домашнє завдання опрацювати параграф 26
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |