Головна » Геометрія |
Обчислення об'єму прямокутного паралелепіпеда та куба 5 клас Підручник “ Математика 5 клас ” автори: А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір Методична розробка вчителя математики Новобузької ЗОШ І – ІІ ст. № 4 Миколаївської області Рафальської Оксани Дмитрівни Мета уроку: Закріпити знання учнями формул для обчислення об'єму прямокутного паралелепіпеда та куба; Вчити застосовувати теоретичні знання на практиці; Розвивати просторову уяву, пам’ять, логічні навички, естетики записів; Виховувати інтерес до предмету, бажання використовувати дані знання в життєвих ситуаціях. Епіграф уроку Навчання мистецтву розв'язання задач є вихованням волі. Щоб розпочати розв'язання серйозної наукової проблеми, необхідна сила волі, яку не зможуть зламати роки напруженої праці і гірких розчарувань. Д. Пойа Перевірка домашнього завдання Розв'яжи задачу аналогічну до домашньої. Чому дорівнює об'єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 12 дм, 6 дм, 2 дм? V = abc = 12 • 6 • 2 = 96 (дм3) Відповідь: об'єм прямокутного паралелепіпеда дорівнює 96 дм 3 Математичний диктант Запишіть числа у вигляді кубів інших натуральних чисел: 8; 27;125 Знайдіть об'єм куба з ребром 4 см Знайдіть об'єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 5 см, 6 см, 9 см Знайдіть площу основи куба, якщо його об'єм дорівнює 64 м2 Знайдіть a, якщо V = 320 м2 , b = 40 м ,c= 4 м Знайдіть об'єм куба, якщо площа його основи дорівнює 16 см2 Відповіді до математичного диктанту 23 , 3 3, 5 3 64 см 3 270 см 3 S = 16 м2 а = 2 м V = 64 см 3 Задача Знайти об'єм куба, якщо його ребро дорівнює 9 м. 9м Задача Довжина прямокутного паралелепіпеда 8 дм, ширина на 3 дм менша за довжину. Об'єм паралелепіпеда дорівнює 200 дм3. Знайти висоту. ? ?,на 3 дм менша 8 дм V = 200 дм 3 Задача Знайти площу квадрата, периметр якого 64 мм. Знайти S - ? Р = 64 мм Задача Обчисліть об'єм класної кімнати, якщо її виміри дорівнюють 3 м, 4 м, 5 м. Робота за підручником Рефлексія Домашнє завдання §21 № 627, 629 Дякую за урок! Ви – молодці!
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |